پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده

مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی از طرف خود و کارکنان این شرکت طی پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، مجاهد و نخبه دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را ، تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:  متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ایادی استکبار با ترور کوردلانه شهید والامقام، دکتر محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیال خود با این حرکت مزورانه می خواهند تا امنیت نظام را خدشه دار و کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت باز دارند اما چهار دهه پایداری و مقاومت نشان داده است ملت سلحشور ایران ذره ای از آرمان ها و ارزش های انقلاب که هزاران شهید بزرگوار با نثار جان خود پای آن ایستادند، پا پس نمی گذارد.

شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته و پشتوانه های علمی وهسته ای کشور را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی  تبریک و تسلیت عرض می نمایم

بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور و نیزعرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگارخواهد شد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برکت آفتاب|عملکردبرق خراسان جنوبی درحوزه خریدتضمینی برق خورشیدی/16میلیاردتومان‌درآمدسرمایه گذاران سامانه‌های فتوولتائیک‌‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها