امهال اقساط بانکی و حذف جریمه های تأخیر پرداخت اقساط در اولویت کار بانکهای خراسان جنوبی باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امهال اقساط بانکی و حذف جریمه های تأخیر پرداخت اقساط از جمله کارهایی است که باید در اولویت کار بانک ها در این استان قرار گیرد.

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران  حمید ملانوری شمسی امشب با بیان این مطلب در نشست کاری با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان  با بیان اینکه شبکه بانکی، حلقه ای مهم از زنجیره اقتصاد استان اظهار داشت: شبکه بانکی در توسعه اقتصاد استان، نقش بسیار مهمی دارد.

وی تأکید کرد: عوامل مؤثر در اقتصاد، مانند حلقه های یک زنجیر به هم متصل هستند و هر کدام از این حلقه ها که آسیب ببیند، همه بخش ها را متأثر می سازد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در همه این بخش های مؤثر در اقتصاد، راهکارها و اقدامات باید به گونه ای باشد که به توسعه استان منجر شود.

ملانوری با آسیب زا خواندن نگاه ها، تفکرات و اقدامات جزیره ای، گفت: توصیه ما به بانک ها این است که نگاه منطقه ای و استانی داشته باشند ودر شرایط فعلی و با جولان ویروس کرونا،  نباید فقط خود را ببینیم بلکه باید با دیدی وسیع، همه حوزه ها را مد نظر داشته باشیم.

وی با تشکر از همراهی های شبکه بانکی استان با مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: مهمترین انتظاری که در شرایط فعلی از بانک ها داریم این است که با مردم مدارا کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امهال اقساط بانکی و حذف جریمه های تأخیر پرداخت اقساط از جمله کارهایی است که باید در اولویت کار بانک ها قرار داشته باشد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان جنوبی در این نشست گزارش جامعی از وضعیت عملکرد سیستم بانکی استان و آمار و اطلاعات مربوط به منابع و مصارف ریالی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی بازدید کرد

زرنگ توزیع سپرده ها و اعتبارات، تسهیلات تخصیصی به واحدهای تولیدی، تسهیلات پرداخت شده به مشاغل آسیب دیده از کرونا و… از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها