خدمات دستگاه ها به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع شود

استاندار خراسان جنوبی بر توزیع عادلانه خدمات در همه سطوح تأکید کرد وگفت:کلیه ادارات و دستگاه های خدمات رسان مکلفند، خدمات خود را به صورت عادلانه در همه مناطق توزیع کنند.

به گزارش” پیام خاوران ” ؛ ملانوری با تأکید بر این مطلب در نشست کاری با مدیران حوزه انرژی استان خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مطلوب درخصوص نوع خدمات و نحوه ارائه آنها برای بهره برداری هر چه بیشتر مردم از تکالیف دستگاه هاست وهدف از این کار، دسترسی راحت تر مردم به خدمات دستگاه ها است.

استاندار با اشاره به اقدامات و برنامه های حوزه های انرژی استان گفت: شرکت گاز با برنامه هایی که در دستور کار دارد، توانسته روستاهای زیادی را به شبکه سراسری گاز متصل نماید.
ملانوری متذکر شد: این که خراسان جنوبی به لحاظ گازرسانی به روستاها و صنایع بر دیگر استان ها پیشی گرفته، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا و امهال دو ماهه قبوض گاز مشترکان اظهار داشت: این تصمیم به منظور مدارا با مردم در شرایط کرونایی اخذ شده است.

استاندار خراسان جنوبی به خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی نیز اشاره کرد و گفت: تأمین سوخت مورد نیاز مردم در مناطق روستایی که به شبکه سراسری گاز متصل نیستند، از مهمترین وظایف شرکت نفت می باشد.

ملانوری تأکید کرد: در این شرایط کرونایی و با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال، مردم نباید نگران تأمین سوخت و گاز مایع باشند.

این دیدار با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی برگزار شد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره مندی6 هزار مشترک شهری وروستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها