اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

 

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

 بشرویه | ۶۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شد

فرمانده سپاه بشرویه  اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی کمک های مومنانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بشرویه اجرا شده است.

سرهنگ  مهدی حسنی با بیان اینکه ۶۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شده است، گفت: برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیون تومان هزینه شده است.

 

طبس | توزیع بیش از ۳هزار بسته معیشتی در گام سوم کمک مومنانه طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در اولین مرحله از گام سوم رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک تسلیت شهادت شهید هسته ای و دفاعی ، شهید محسن فخری زاده گفت: راه این شهید با ترور به پایان نخواد رسید و قطعا با این اقدام دشمن راه شهید با شتاب بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی گفت : در رزمایش کمک مومنانه ۳هزار و ۲۲۰ بسته معیشتی و پک بهداشتی، اهدای ۴ کپسول و دستگاه اکسیژن ساز ، ۴۰ عدد بخاری ،  ۲سری جهیزیه تا امروز تهیه و اهدا شده است.

 

خوسف |خرید توافقی گل نرگس، کام نرگس کاران خوسفی را شیرین کرد

بیشتر بخوانید   انتخاب تروند زعفران به عنوان صادرکننده نمونه زعفران در سطح ملی

 مدیرعامل شرکت تعاونی سبز آفرینان خوسف گفت: این شرکت تعاونی برای حمایت از نرگس کاران، افزایش درآمد آن‌ها و کوتاه کردن دست دلالان از بازار خرید و فروش این محصول، پارسال با حمایت مسئولان استانی و شهرستان، مرکزی را به عنوان خرید توافقی گل نرگس افتتاح کرد.

وی افزود: گل‌های نرگس را در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از کشاورزان خریداری کرده و برای فروش روانه بازار‌های سیستان و بلوچستان، تهران، خراسان رضوی و کرمان می‌کردیم.

اکبری بیان کرد: به همت این شرکت تعاونی پارسال بالغ بر ۱۳۰ هزار شاخه گل نرگس از نرگس کاران خریداری شد.

 

فردوس | جریمه ۲۰ میلیون تومانی برای قاچاقچی چوب در فردوس

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردوس گفت: ماموران انتظامی سهقلعه در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل چوب مشکوک شدند که در بازرسی از آن ۳ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم چوب کشف کردند.

حسین حسینی افزود: متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردوس معرفی شد که وقتی متهم نتوانست مدارکی مبنی بر حمل چوب ارائه کند، شعبه وی را علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه به پرداخت ۲۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

درمیان | توزیع ۱۰۰ هزار نهال دیم بین کشاورزان درمیان

مدیر جهاد کشاورزی درمیان گفت: با مساعدت بنیاد علوی یکصد هزار نهال دیم شامل زرشک، بادام، سنجد، گل محمدی، به صورت رایگان بین کشاورزان شهرستان درمیان توزیع می شود.

نصیرائی اظهار کرد: با مساعدت بنیاد علوی این تعداد نهال با هدف غنی تر شدن سطح زیر کشت باغات شهرستان امسال تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی از مراکز مورد تأیید خریداری و بین کشاورزان به صورت رایگان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید   برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به شیوه مجازی و خودرویی در خراسان جنوبی

 

نهبندان | توزیع ۶۰۰ قطعه مرغ بین نیازمندان نهبندانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان گفت: ۶۰۰ قطعه گوشت مرغ بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

خطیب زاده گفت: ۶۰۰ قطعه گوشت مرغ به ارزش ۲۷ میلیون تومان به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ۵ راس گوسفند قربانی و ۱۹۷ کیلو گوشت بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان توزیع‌ شده است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها