شرکت گاز خراسان جنوبی رتبه برتر ارزیابی سلامت اداری کسب کرد

مدبرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر در ارزیابی سلامت اداری بین شرکت های گاز استانی خبر داد .

به گزارش“پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز خراسان جنوبی با کسب امتیاز ۹۰٫۲۵ در بین ۱۰ شرکت برتر گاز استانی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن اشاره به ۹ شاخص اصلی ارزیابی سلامت اداری شرکت های گاز استانی افزود: آموزش، قانون‌گرايي، شفافيت، پاسخگويي، شايسته‌سالاري، انضباط اداري و مالي، الگوي مصرف و بهره‌وري، استقرار، توسعه، نظارت و كنترل داخلي از موارد اصلی ارزیابی توسط امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران است.

بیشتر بخوانید 

ارائه خدمات شرکت گاز خراسان جنوبی به صورت مجازی

افزایش ۱۳ درصدی مصرف گاز در خراسان جنوبی

وی ضمن اشاره به اهمیت بالای جلب رضایتمندی حداکثری مردم و مشترکین گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی تمام تلاش خود را به کار بسته تا با رعایت هر چه بهتر قوانین و ارائه خدمات صادقانه در جهت تحقق این هدف بزرگ گام بردارد.

هاشمی در ادامه افزود: با تلاش جمعی و روحیه جهادی تمامی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی امیدواریم برای سال جاری رتبه مطلوبی را در این ارزیابی کسب نماییم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن اشاره به بهره مندی ۹۵۱ روستای استان از نعمت گاز طبیعی گفت: با توجه به فعالیت های گسترده گازرسانی در استان، این توفیق نصیب شرکت گاز خراسان جنوبی شده تا در سالجاری بالاترین تعهد گازرسانی به روستاها، به تعداد ۴۰۰ روستا به نام این شرکت ثبت شود و با احتساب پروژه های در دست اجرا درصد خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی در استان به ۹۲ درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید   گزینه اعتدال‌گرایان در راه استانداری خراسان‌جنوبی

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها