اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

 سربیشه| ۱۰۰ درصد صنوف سربیشه در اجرای طرح محدودیت کرونا همکاری کردند

فرماندار سربیشه گفت: از ابتدای آذرماه و با شروع طرح محدودیت کرونا ۱۰۰ درصد اصناف سربیشه در اجرای این طرح همکاری کردند.

محمد محمدی با بیان اینکه مردم و اصناف سربیشه در هر دو مرحله اعمال محدودیت ها همکاری تنگاتنگی داشته اند، اظهار کرد: ورودی های شهرستان محدود شده است و در حال حاضر فقط یک مبادی برای ورود خودروها و یک مبادی برای خروج خودروها وجود دارد.

 طبس | کاهش ۱۸ درصدی مبتلایان به کرونا در شهرستان طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت:با اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا در شهرستان طبس تعداد مبتلایان به کرونا ۱۸ درصد کاهش یافت.

فلاحی  درحاشیه بازدید از ایستگاه‌های ورودی شهر با بیان اینکه این طرح موفقیت آمیز بوده گفت: در هفته دوم اجرای طرح محدودیت های کرونایی نسبت به هفته قبل ، کاهش ۱۷.۵ درصدی تعداد بستری‌ها و کاهش ۱۸.۴ درصدی تعداد مبتلایان را شاهد بودیم.

 

فردوس | آمار کاهشی کرونا در فردوس/ مردم باز هم رعایت کنند

فرماندار فردوس اظهار داشت : روند کاهشی آمارکرونا به هیچ عنوان نباید به معنی ریشه کنی این ویروس تلقی شده و مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار بگذارند بلکه باید بیشتر رعایت کنند.

بیشتر بخوانید   زیرساخت های احداث مجتمع های دامپروری در سربیشه ونهبندان فراهم می شود

حلاج مقدم از همکاری صمیمانه اصناف و مردم شهرستان از ابتدای اجرای طرح تشکر و تصریح کرد: اصناف ایثارگرانه پای کار بوده و هستند و باید این همکاریها و رعایت قانون تا قطع ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

درمیان |  باند سارقان احشام در شهرستان درمیان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: سه سارق حرفه‌ای با کشف ۱۹ فقره سرقت احشام به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ حسن دشتستانی اظهار داشت : متهمان دستگیر شده در اظهارات خود به ۱۹ فقره سرقت احشام به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند و در پایان این سه متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها