کرونا میهمانی ناخوانده که حلاوت یلدا را به تلخ کامی بدل کرده

با نزدیک شدن به پیک زمستانی کرونا و حضور میهمانی ناخوانده شب باستانی یلدا امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران “، غلامرضا شریف زاده اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و پهن شدن بساط دور همی‌ها و شب نشینی‌های دوستانه و فامیلی توصیه میکنیم مردم از شب نشینی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

 

وی افزود: با توجه به همکاری خوب هم استانی‌ها دررعایت دستور العمل‌ها و اجتناب از دورهمی‌ها در ماه فروردین انتظار داریم تا شب یلدا نیز همین رویه ادامه داده شود.

 

بیشتر بخوانید

موارد بستری بیماران تنفسی و کرونایی در خراسان جنوبی کاهش یافت

طبس و بشرویه در صدر آمار مبتلایان کرونا

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی ادامه داد:شب یلدا را در خانه خود پاس خواهیم داشت تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود و به واسطه شرکت در دورهمی‌ها شاهد پر پر شدن عزیزانمان نباشیم.

 

صداقت و شفافیت در ارائه آمار کرونا

شریف زاده با اشاره به اینکه از ابتدای شروع اپیدمی کرونا تاکنون تمامی آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا صادقانه و صریح به گوش هم استانی‌ها رسانده شده است، گفت: حتی یک مورد از آمار فوتی‌ها نیز اشتباه گزارش نشده است موارد مرگ به دو صورت موارد مرگ مشکوک و موارد مرگ قطعی ثبت می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: افرادی که تست کرونایشان مثبت شده جزءموارد مرگ قطعی هستند، در موارد مرگ نیز اگر پزشک مشکوک باشد که فرد بر اثر کرونا فوت شده، تست کرونا از متوفی گرفته می‌شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع : باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید   نقاهتگاههای بستری و نگهداری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی تأمین شده است

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها