مراسم تجدید پیمان با شهید فخری زاده در بیرجند برگزار می‌شود

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و تجدید پیمان با شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار و به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران “ حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی بیان کرد: جامعه اسلامی به شخصیت‌هایی مانند شهید فخری زاده افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توجه به دیدگاه‌های مقام ولایت در زمان مقتضی و با رعایت همه مسائل انتقام خون شهید عزیز ما را خواهند گرفت.

 

بیشتر بخوانید 

کار با روحیه جهادی ارزش پیدا می‌کند

امام جمعه موقت بیرجند: دشمن به دنبال بزرگ نمایی شیوع ویروس کرونا در ایران است

 

حجت الاسلام نوفرستی بیان کرد: اگرچه برای شخصیت‌های بزرگ کشور مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلساتی باشکوه در سراسر کشور و دیگر نقاط دنیا برگزار شد اما با توجه به شرایط کرونایی پیش رو، این امکان برای شهید گرانقدر فخری زاده وجود ندارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: بنابراین جلسه‌ای با جمعیت محدود و با حضور مسئولان برای بزرگداشت این شهید فاخر، تجدید عهد و پیمان با شهدا و اعلام انزجار از استکبار در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

حجت الاسلام نوفرستی افزود: با توجه به شرایط کرونا، مردم شهیدپرور استان می‌توانند امشب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از طریق گیرنده‌های تلویزیونی و شبکه خاوران در این مراسم شرکت کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها