چرم مصنوعی برای نخستین بار در شرق کشور تولید می شود

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران گفت: با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد تومانی در تنها کارخانه تولید چرم مصنوعی استان ، سالانه سه هزار تن چرم، روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

مهندس مرتضی حجتی پور  در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران ” گفت: سالانه ۳ هزار تن چرم مصنوعی در تنها واحد تولیدکننده این محصول در شرق کشور تولید می شود.

وی افزود: با توجه به مزیت‌ها مناطق ویژه اقتصادی، واحد تولید چرم منصوعی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند ساخته شده و از یکسال پیش تولید آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

بهره برداری از اولین کارخانه تولید چرم مصنوعی در خراسان جنوبی

بازدید وزیر معین خراسان جنوبی از کارخانه تولید چرم مصنوعی آذین چرم

 

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی آذین چرم خاوران، سرمایه گذاری انجام شده در این واحد را ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:با راه اندازی این واحد برای ۲۵ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

حجتی پور با اشاره به اینکه در این واحد انواع چرم مصنوعی مبلی، کیفی، کفشی، خودرویی و لباسی در هر طرح و رنگ مورد نظر مشتری تولید می‌شود افزود: محصولات این کارخانه علاوه بر شهر‌هایی همچون تهران، قم، اصفهان و همدان، به کشور‌هایی همچون افغانستان، عراق و حوزه C.I.S صادر می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات این واحد تولیدی گفت: در تلاشیم تا در آینده، طرح توسعه این کارخانه را نیز اجرا کنیم تا ظرفیت سالانه به دو برابر (۶ هزار تن) افزایش یابد.

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح ۶۸۴ کارگاه کمک اشتغال خانگی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها