استاندار خراسان جنوبی: کویرتایر با مشارکت چند معدن بزرگ کشور توسعه می یابد

استاندارخراسان جنوبی ازمشارکت چندمعدن بزرگ کشور برای توسعه کویرتایر خبرداد و گفت: درآمدزایی و کمک به توسعه استان از دیگر پیامدهای این طرح توسعه است.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ حمیدملانوری با اعلام این خبر در جلسه دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید گفت: در این دیدار که با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیر عامل شرکت کویر تایر همراه بود،  درباره طرح توسعه کویر تایر رایزنی شد.

وی ادامه داد: در این طرح جدید، کویرتایر به تولید تایر دامپ تراک(تایرهای معدنی) ویژه کامیون های بزرگ معدنی اقدام خواهد کرد.

استاندارخراسان جنوبی تصریح کرد:طرح تولید تایرهای معدنی بامحوریت شرکت کویرتایر و باهمراهی صندوق بازنشستگی مس، مجتمع صنعتی معادن گل گهر و چندین معدن دیگر در سطح کشور، عملیاتی می شود.

 

بیشتر بخوانید:

کویرتایر به عنوان الگو به صنعت کشور معرفی شود/ کویرتایر گوهرامید در شرق کشور است

تولید ۲٫۵ میلیون حلقه انواع تایر رادیال سواری درکویرتایر/ تسهیلات با نرخ‌های بالا برای سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی ندارد

 

ملانوری بابیان اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری چندصدمیلیاردتومانی، زمینه اشتغال بیش از۱۰۰نفر را فراهم می کندافزود: درآمدزایی و کمک به توسعه استان ازدیگر پیامدهای این طرح توسعه است.

استاندارخراسان جنوبی گفت:سرمایه گذاری شرکت امید برای اجرای طرح توسعه کویرتایر که در سفر دکتر مدرس خیابانی به استان مطرح شده بود نیز یکی از محورهای گفتگوی امروز بود.

ملانوری اظهار داشت: نیاز ۶ میلیون دلاری کویرتایر برای توسعه طرح تولیدسواری که در حال انجام است، نیز با نظر مساعد شرکت سرمایه گذاری امید همراه شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:خبرنگاران سفیران آگاهی ‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها