۹۹۰ دانشجوی خراسان جنوبی؛ زیر چتر حمایت‌های کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۹۹۰ دانشجوی خراسان جنوبی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری  و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد استان خراسان جنوبی بهره‌مند ‌می‌شوند.

به گزارش ” پیام خاوران “، رضا سلم آبادی  اظهار داشت: امروزه نقش دانشجویان در رشد و شکوفایی کشور بر کسی پوشیده نیست، نقشی که اگر به شکل درست خود هدایت و انجام شود می‌تواند دانشجویان را در مسیر مناسبی ریل گذاری کند و بدون شک آثار بسیار خوبی را برای کشور رقم بزند.

 

وی افزود: این نهاد به منظور رفع مشکلات و تسهیل شرایط ادامه تحصیل مددجویان با تامین نیازمندی‌های دانشجویان تحت حمایت در حال تحصیل در مقاطع تحصیلی (کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری) اعم از غیردولتی یا دولتی و طلاب علوم دینی، اقدام به تامین شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی آنان از محل کمک های بلاعوض کرده است.

 

بیشتر بخوانید

توزیع۱۶۰۰وسیله گرمایشی بین مددجویان خراسان جنوبی

ساخت ۲ واحد مسکونی با کمک خیران در نهبندان

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته امداد با توجه به تامین بخشی از شهریه دانشجویان دانشگاه‌های غیر دولتی(پیام نور، آزاد، علمی کاربردی، غیرانتفاعی، پردیس و شبانه)، با هدف پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشگاه‌های دولتی و طلاب علوم دینی، هر ترم مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به مقطع کاردانی ، مبلغ ۷۵۰ هزار تومان در مقطع کارشناسی، یک میلیون تومان در مقطع کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در مقطع دکتری به صورت بلاعوض در هرترم برای دانشجویان تحت حمایت این نهاد واریز می‌کند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

سلم آبادی با اشاره به میزان سقف سرانه پرداخت وام دانشجویی، یادآور شد: دانشجویان مقطع کارشناسی و طلاب علوم دینی سطح دو مبلغ ۵ میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد و طلاب علوم دینی سطح سه مبلغ ۱۰ میلیون تومان و دانشجویان مقطع دکتری و طلاب علوم دینی سطح چهار می‌توانند مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام دانشجویی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید   افزایش ذخایر خونی خراسان جنوبی با اجرای "پویش مِهر سرخ"

منبع : ایسنا

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها