تشریح طرح آستانه مصرف اینترنت مخابرات خراسان جنوبی

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی به منظور شفافیت این طرح برای هم استانی های عزیز جزئیات طرح آستانه مصرف اینترنت را تشریح کرد

به گزارش“پیام خاوران ” آذری نصرآباد اظهار داشت : طرح آستانه مصرف منصفانه اینترنت یا FUP مخابرات ایران بدین منظور است که اگر حجم اینترنت مشترکین گرامی به پایان برسد، سرویس اینترنت این مشترکین طور کامل قطع نمی شود بلکه با کاهش سرعت به ۱۲۸کیلوبیت، امکان دسترسی به اینترنت با سرعت کم و خریداری مجدد سرویس برای آنها فراهم می شود.

وی افزود: در واقع پس از مصرف کامل حجم خریداری شده سرعت اینترنت به حد قانونی سرعت که در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات نیز به آن اشاره شده باز میگردد.

 

بیشتر بخوانید 

خداقوت مدیر مخابرات خراسان جنوبی به پاسخگویان امور مشتریان مخابرات شهرستان بیرجند

خدمات غیرحضوری مخابرات خراسان جنوبی جهت کاهش تردد به مراکز مخابراتی

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد : در صورت مصرف ۸۵ درصد حجم و همچنین اتمام حجم ترافیک در هر مرحله از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی می شود.

آدری در ادامه اظهار داشت: پیشنهاد ما این است که مشترکین گرامی پیش از پایان حجم ترافیک باقی مانده با مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس:www.tci.ir و یا شماره گیری #۴*۲*۲۰۲۰* با تلفن همراه به صورت پیامکی از حجم باقی مانده خود آگاه شوند و نسبت به خریدسرویس و یا شارژ اینترنت خود اقدام نمایند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: مشترکین گرامی می توانند از طریق تماس با ۲۰۲۰ و یا با شماره گیری #۵*۲*۲۰۲۰* نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کنند.

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهره مندی روستاهای شهرستان درمیان از شبکه مخابراتی همراه اول

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها