بهره٬برداری از ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی

امروز با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه از ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “، پروژه سالن ورزشی روستای افین در شهرستان زیرکوه صبح امروز با حضور سردار «سید ضیاءالدین حزنی» دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

امروز از ۳۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۷۴ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود که این پروژه‌ها شامل ۶۶ مورد احیا و لایروبی قنوات، ۲۰ مورد انتقال آب (کانال و لوله‌گذاری)، استخر ۲۲ مورد استخر ذخیره آب، ۵۱ پروژه تأمین آب شرب و شبکه فاضلاب، هفت مورد کارگاه اشتغال و ۸۳ مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی است.

اعتبار اختصاص‌یافته به پروژه سالن ورزشی روستای افین در شهرستان زیرکوه دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که به نمایندگی از این تعداد پروژه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

 

بیشتر بخوانید 

۳۷۰ پروژه محرومیت زدایی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

۱۰۳ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان زیرکوه اجرا می شود

 

محسن کاری فرمانده سپاه شهرستان زیرکوه در این مراسم، اظهار داشت: شهرستان مرزی زیرکوه دارای محرومیت‌هایی است که نیازمند عنایت ویژه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه است.

وی از جمله مشکلات مردم این منطقه را تأمین آب شرب در برخی از نقاط روستایی شهرستان ذکر و مطرح کرد: ۵۰ درصد مردم این منطقه کشاورز هستند لذا در بحث قنوات در این شهرستان با نیازمند همکاری هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان زیرکوه به دامداری به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم منطقه اشاره کرد و افزود: در بحث توجه به دامداری منطقه و مرمت و بهسازی مساجد نیز نیازمند همکاری نهادهای مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید   افتتاح 157 طرح کشاورزی با اعتبار 292 میلیارد تومان در خراسان جنوبی

کاری با اشاره به تفاهم‌نامه بسیج سازندگی برای پیشرفت و توسعه شهرستان زیرکوه، یادآور شد: کلنگ پروژه سالن ورزشی روستای افین از سال ۹۳ بر زمین زده شد و اقدامات اجرایی آن انجام شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش بسیج سازندگی و سایر نهادها این پروژه به ثمر نشست و اولین پروژه‌ای است که در قالب تفاهم‌نامه به‌صورت رسمی در شهرستان زیرکوه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

منبع:فارس

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها