تأکید استاندار بر جذب اعتبارات از سوی دستگاه های اجرایی

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مدیران استانی برای جذب اعتبارات در سطح ملی بیشتر تلاش کنند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حمیدملانوری در جلسه تشریح لایحه بودجه ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان مردم در مجلس، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار داشت: مدیران برای تامین منابع باید پیگیری‌های بیشتری از سطح ملی داشته باشند و به اعتبارات استانی اکتفا نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه باید از هم اکنون به فکر لایجه بودجه ۱۴۰۱ باشیم، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان با سازمان مدیریت و بودجه و نمایندگان مجلس نشست داشته باشند تا برنامه جامع و کامل در خصوص اعتبارات در استان تدوین شود.

 

بیشتر بخوانید

مشعل گاز پروژه فولاد قاینات با حضور استاندار خراسان جنوبی روشن شد

تخصیص صددرصدی اعتبارات استان خراسان جنوبی بادستور نوبخت

 

استاندار گفت: با تمام ظرفیت که در اختیار استان قرار گرفته باید تلاش کنیم تا علاوه بر جذب اعتبارات در تخصیص آن هم موفق شویم.

 

آقای ملانوری با بیان اینکه سعی می کنم به عنوان نماینده عالی دولت پیگیری‌های لازم را برای جذب سرمایه گذار و اعتبارات و در کنار حل مشکلات استان انجام دهم، از مدیران دستگاه‌های اجرای خواست: برای پیگیری اعتبارات اقدام کنند تا با هم افزایی همه مشکلات استان زودتر مرتفع شود.

 

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر آسیب شناسی برای تخصیص اعتبارات استانی، عدالت در توزیع منابع در شهرستان ها و استفاده از ظرفیت‌های استان برای صادرات غیر نفتی در استان و عدم اتکا به منابع مالیاتی و درامد‌های نفتی تاکید کردند.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   ۳۴۰ طرح اشتغال و تولید در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

 

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم در خصوص اعتبارات مورد نیاز حوزه‌های ابرسانی، راه، صنعت ومعدن، زیرساخت‌های واحد‌های تولیدی و تلاش برای معرفی محصولات استراتژیک ازجمله زعفران، عناب وزرشک و محقق شدن نهضت گلخانه‌ای و همچنین مشکلات حوزه بهداشت و درمان طرح مشکل کردند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها