اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی لغو شد

مسئول ستادهای نماز جمعه خراسان جنوبی گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهرستان‌های استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ ابوالفضل امینی اظهار داشت : با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در استان خراسان جنوبی، در راستای صیانت و حفاظت از جان و سلامتی مردم عزیز استان نماز جمعه ۲۱ آذر ماه در هیچکدام از شهرستان‌ها اقامه نمی‌شود.

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۶ نقطه این استان محل برگزاری نماز جمعه بوده است، گفت: بر همین اساس نماز جمعه این هفته در همه شهرهای استان با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اقامه نخواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم عزیز استان می‌خواهیم فردا به درب مساجد مراجعه نکنند و برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در هفته‌های آینده بر اساس شرایط بهداشتی با هماهنگی نهادهای ذی ربط اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است، براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های خراسان جنوبی که ۱۷ آذر ماه منتشر شد، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و ۲ شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند و در حال حاضر هیچ شهرستان قرمز (خیلی پرخطر) در این استان وجود ندارد.

در همین راستا شهرستان‌های بیرجند، فردوس، طبس، قاینات، نهبندان، سرایان، بشرویه، سربیشه و زیرکوه به رنگ نارنجی و شهرستان‌های درمیان و خوسف به رنگ زرد هستند.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

پیش از اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در اول آذر ماه، هفت شهرستان این استان در وضعیت قرمز و چهار شهرستان در وضعیت نارنجی بودند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با همراهی مردم و اصناف خراسان جنوبی در حالی از روز شنبه ۱۵ آذر ماه وارد سومین هفته اجرا شد که با اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای ۶ شهرستان این استان از وضعیت قرمز خارج شدند.

بیشتر بخوانید   متقاضیان سوخت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند

منبع:شبستان

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها