کشف محموله شیرخشک و برنج قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۵ تن شیرخشک و ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک تریلی در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ، سردار ناصر فرشید بیان داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه شهرستان بیرجند به یک تریلی کانتینردار مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: مأموران در بررسی مدارک خودرو مشاهده کردند، بارنامه با بار خودرو مطابقت ندارد که در بازرسی از خودرو ۱۵ تن شیرخشک و ۱۰ تن برنج که به صورت غیرمجاز و قاچاق حمل می شد؛ کشف کردند.

 

بیشتر بخوانید 

ماموران پلیس نهبندان رشوه ۵۰۳ میلیون ریالی را رد کردند

جلوگیری از ورود حدود یک تن مرفین به استانهای دیگر

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه راننده خودرو را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی کردند.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: با عنايت به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در راستاي اجراي طرح پيشگيري و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مبادي رسمي و در پي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر قاچاق کالاي اساسي و يارانه اي به کشور هاي همسايه به دليل اختلاف نرخ ارز و سوء استفاده افراد فرصت طلب، پلیس با جدیت با برهم زنندگان امنیت اقتصادی مردم مقابله کرده و بدون هیچ گونه اغماضی با این افراد فرصت طلب برخورد خواهد شد.

منبع : پلیس

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   122 تن کالای قاچاق در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها