آموزش در شهرستان خوسف و درمیان نیمه حضوری شد

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: بابرگشت وضعیت کرونا درشهرستانهای خوسف و درمیان به حالت زرد، قفل درب مدارس باز شده و دانش آموزان به صورت گروه بندی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درکلاسهای درس حاضر می شوند.

به گزارش“پیام خاوران “، محمد علی واقعی ظهر امروز، ضمن تشکر از مشارکت کلیه ای اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و معلمان در کاهش روند گسترش کرونا ویروس، اظهار کرد: این حالت شکننده بوده و در صورت غفلت، دوباره شاهد یکه تازی این ویروس منحوس خواهیم بود.

وی با بیان این که مدیران مدارس در این دو شهرستان موظف به ضد عفونی کردن محیط آموزشگاه طبق دستورالعمل های ارسالی؛ قبل، حین و بعد از خروج دانش آموزان از مدرسه هستند؛ خاطر نشان کرد: حضور دانش آموزان در کلاس ها، طبق روال قبل؛ و به صورت گروه بندی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید

۱۱۳ معلم خراسان‌جنوبی برای ۶۰ دانش‌آموز محروم گوشی خریدند

پرداخت یک میلیارد ریال به مدارس خراسان جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اطلاعیه ستاد مدیریت پیشگیری از بیماری کرونا در استان، افزود: مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز،در شهرستان ها ی خوسف و درمیان  به صورت صد در صد حضوری خواهد بود.

واقعی با بیان این مطلب که بقیه شهرستان های استان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند؛ تأکید کرد: آموزش در ۱۰ شهرستان و منطقه دیگر استان به صورت غیر حضوری تداوم می یابد.

وی در خصوص نحوه حضور کادر اداری در شهرستان های زرد، یاد آور شد: کادر اداری دو شهرستان خوسف و درمیان با حضور دو سوم  از پرسنل، جوابگوی مراجعه کنندگان خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تأکید کرد: در شهرستان های نارنجی نیز می بایست با۵۰ درصد، کادر اداری به فعالیت های خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید   145 نیروگاه خورشیدی در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

به گفته واقعی حضور کادر اداری، اجرایی و آموزشی مدارس در مناطق زرد و نارنجی  برای پاسخ گویی به نیاز دانش آموزان و اولیای ایشان به ویژه دانش آموزان محروم از گوشی هوشمند، الزامی می باشد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها