دیدارخانواده شهیدسیدعلی رضوی با نماینده مقام معظم رهبری درخراسان جنوبی + تصاویر

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت:روحیه شهادت طلبی همواره در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیروی بسیج و مردم ایران اسلامی موج می زند.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی امروز در دیدار با خانواده بسیجی شهید سید علی رضوی به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید با گرامیداشت یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و دکتر فخری زاده و درود به روح شهید رضوی، اظهار داشت: وقتی اسم شهدا به میان می آید، یاد شهدایی که در جبهه‌ی با دشمنان جهاد کردند می افتیم در صورتی که طبق روایات، آن افرادی که در رزمایش‌ها و تمرین‌ها به فیض شهادت می رسند، اجرشان بیشتر است.

وی گفت: رزمایش و تمرین‌های نظامی جنبه پیشگیری دارد و هر کشوری که بخواهد قدرت تکنیکی و تاکتیکی خود را به اجرا بگذارد باید در این رزمایش‌ها تلاش بیشتری انجام دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: دلیل دیگری که شهادت در میدان تمرین اجر بیشتری دارد این است که نیروها در جنگ با یک عمل انجام شده روبرو هستند، اما در رزمایش‌ها این افراد برای ایجاد امنیت بدون درگیری‌های سخت، جان خود را بر کف دست می‌گیرند.

آیت الله عبادی بیان کرد: یکی از مهمترین لازمه های تقویت این روحیه، خانواده است که باید این بستر عشق به شهادت و ولایت را برای افراد آماده کنند.

وی اظهارکرد: مجموعه مسئولینی که در برابر امورات خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دست اندرکار هستند، از هیچ خدمتی فروگذاری نکرده و مراقب یادگاران شهدا و ایثارگران باید بود.

در آستانه اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید سید علی رضوی ، خانواده این شهید والامقام به اتفاق فرماندهان تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) وقرارگاه عملیاتی شهید ناصری و سپاه انصارالرضا (ع) با نماینده ولی فقیه در استان  دیدارکردند.

بیشتر بخوانید   طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی اجرا شد

شهید سیدعلی رضوی، عضو گردان‌های امام حسین خراسان جنوبی ،  ۲۱ آذر پارسال در حین برگزاری رزمایش براثر اصابت گلوله آر پی جی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

 

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها