رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: شمال شهر بیرجند نیازمند احداث مرکز درمانی است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان بیرجند، قسمت شمال شهر با وجود جمعیت بالایی که دارد از نعمت بیمارستان محروم است و نیازمند کمک در این زمینه هستیم.

به گزارش “پیام خاوران” ، حسین خسروی صبح امروز در مراسم افتتاح ۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی در یازدهمین پویش ملی ره سلامت در خراسان جنوبی با حضور وزیر بهداشت اظهار داشت: امروز شهدای سلامت در بحث جهاد با شهدای دوران دفاع مقدس تفاوت‌هایی دارند.

وی افزود: در دفاع مقدس رزمندگان جایگزین می‌شدند اما مدافعان سلامت جایگزین ندارند و شبانه روز مشغول فعالیت هستند و رزمندگان زمانی که مرخصی داشتند به دیدار خانواده‌های خود می‌رفتند اما مدافعان سلامت در هنگام مرخصی نمی‌توانند با خانواده‌های خود انس داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید 

معیشت و اقتصاد مردم اولویت مجلس است

وعده‌های مسئولین کشوری در سفر به خراسان جنوبی پیگیری شود

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به بیان درخواست‌هایی از وزیر بهداشت پرداخت و بیان کرد: بیمارستان خوسف حدود ۸ سال است قرار است انجام شود و در حال حاضر ردیف اعتباری نیز دارد اما نیازمند سرعت بخشیدن به این کار هستیم.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

خسروی تصریح کرد: در شهرستان بیرجند، قسمت شمال شهر با وجود جمعیت بالایی که دارد از نعمت بیمارستان محروم است و نیازمند کمک در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کرونایی شدن ۸ دانش آموز در خراسان جنوبی /ابتلا درون مدرسه نبوده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها