رشد ۴۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی از ابتدای سال

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی به مناسبت ۲۲ آذر سالروز گرامیداشت سیزدهمین سالگرد تاسیس این بانک، از ایجاد شبکه های تعاملی گسترده بین سطوح کارکنان در ادارات استان، خانواده ها و آحاد اقشار جامعه خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  «خزاعی» با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد۴ درصد در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی مردم نهاد را از خدمات اصلی بانک دانست.

وی ادامه داد : منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای سال جاری بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است که این خود نشان دهنده اعتقاد قلبی مردم به قرض الحسنه می باشد .

بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک بدون کاغذ

وی افزود : از دستاوردهای مهم  بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه بانکداری الکترنیک و تحقق بانکداری بدون کاغذ و برنامه های اصلاح ساختاری می توان به الکترونیکی کردن عملیات اجرایی بانک اشاره کرد.

ایجاد یک بانک تمام الکترونیکی به ویژه اتصال به سامانه ثبت احوال، احراز هویت بیومتریکی و استفاده از پدهای امضای الکترونیکی برای مشتریان از اقدام های انجام شده است و همه اقدامات بانکی از قبیل افتتاح حساب، آنلاین، تسهیلات آنلاین، احراز هویت سجام، همراه بانک و اینترنت بانک به صورت غیر حضوری و برداشت بدون استفاده از کاغذ از دیگر دستاوردهای مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

 

کالا کارت، مدل برتر سیستم بانکی در حمایت از خرید کالای ایرانی

«خزاعی» در ادامه سخنانش از مهم ترین رویدادهای امسال در بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارایه کالا کارت به عنوان  مدل برتر و واقعی سیستم بانکی در حمایت از خرید کالا و خدمات ایرانی، اعلام کرد وگفت: شاخص ترین عملکرد بانک در نه ماه امسال گسترش شبکه پذیرندگان در استان به حدود ۱۲۰ مرکز فروش کالا و خدمات است که با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب کارت اعتباری با کارمزد دو تا ۴ درصد تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان کالاکارت است که برای مشتریان انجام می شود.

بیشتر بخوانید   پيام تبريك سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسيج

وی ادامه داد: مشتریان می توانند برای اخذ تسهیلات به بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه کرده و بدون پرداخت آورده اولیه از این تسهیلات برای خرید از پذیرندگان مذکور استفاده کنند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران پیشگام صرف جریمه دیرکرد در امور عام المنفعه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به پیشنهاد هیئت مدیره در آخرین مجمع عمومی سالیانه بانک، منابع قانونی جمع آوری شده از محل وجه التزام را صرف  امور عام المنفعه کرده است و این امر در تمامی بانکهای اسلامی سایر کشورها نیز در جریان است.

بر قله های جهان با دستان پر مهر شما

وی با اشاره به این که بانک مهر ایران موفق شد در سال گذشته دو موفقیت مهم در عرصه بین المللی کسب کند، گفت: اول این که عنوان سومین بانک قرض الحسنه برتر از نظر نشریه بین المللی بنکر در سال ۲۰۱۸ را کسب کرد و دوم این که جایزه «نخبه اقتصادی جهان اسلام» از سوی سازمان همکاری اسلامی که عامل اصلی آن عملکرد شفاف بانک و همچنین افزایش ارزش دارایی های بانک مبتنی بر عقود اسلامی بوده است، را به دست آورد.

بیمه ۸۶ هزار خانه روستایی استان

«خزاعی» در ادامه سخنانش بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانه روستایی در سه استان محروم را از افتخارات بانک مهر ایران دانست و گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در طرح بیمه حوادث ۵۰۰ هزار خانوار روستایی در سه استان کم برخوردار خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ایلام را بیمه کرده است که سهم خراسان جنوبی طبق فهرست استانداری محترم خراسان جنوبی ۸۶ هزار خانه روستایی است.

بیشتر بخوانید   انتخابات تمام الکترونیک در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود

دستی از مهر برای ایران

به گفته این مقام مسئول در بانک، در حال حاضر تعداد مشتریان بانک مهر ایران به حدود ۱۰ میلیون نفر رسیده است که این عدد در استان خراسان جنوبی حدود ۱۱۶ هزار نفر ( بیش از ۱۵ درصد جمعیت استان) است.

همچنین تاکنون در کشور بیش از ۸ میلیون فقره تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک مهرایران پرداخت شده است که حدود ۱۰۳ هزار فقره به ارزش ۱۲۲۰۰ میلیارد ریال سهم استان خراسان جنوبی بوده است.

«خزاعی» افزود: این آمار امسال در استان حدود ۱۸۰۰ فقره معادل ۳۸۰۰ میلیارد ریال است که این تسهیلات در قالب رفع احتیاجات ضروری، کمک هزینه ازدواج جوانان (حدود ۲۱۰ فقره) ، اشتغال زایی (حدود ۲۰۰۰ میلیارد ) ، خرید و تعمیرات مسکن، کارآفرینی مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت و زندانیان آزاد شده پس از خروج پرداخت شده است.

و در خاتمه …..

از تمامی هم استانی های عزیز دعوت به عمل می آوریم تا با استفاده از خدمات غیر حضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمک به کادر فداکار و همیشه در صحنه سیستم بانکی که دوشادوش کادر درمان و جامعه پزشکی کشور از زمان شیوع بیماری کرونا ، با تمام قدرت و خلوص نیت در حال خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی می باشند ، ضمن بهره برداری از خدمات سریع ، سهل و جامع بانک قرض الحسنه مهر ایران ، با یک همت همه جانبه و یک عزم ملی به ریشه کن کردن این بیماری منحوس کمک کرده و با فشردن دستان خادمان خود در بانک مهربانی ها ” بانک قرض الحسنه مهر ایران ” ما ار در رسیدن به اهداف عالی و نیت خیرمان که همانا ترویج فرهنگ والای قرض الحسنه و عمل به آیه شریفه ” کیست که به خداوند قرض نیکو دهد تا خداوند بر او چندین برابر گرداند .. ” یاری رسانید و در اجر معنوی خدمت به هموطنان نیازمند و محروم بویيه در این شرایط سخت اقتصادی کرونایی شریک باشید . ان شا ا…

بیشتر بخوانید   شادی در پیروزی حق و ناراحتی در سلطه ستمگران معیار شیعه است

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها