اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

بشرویه | ساخت استخر شنا بشرویه پس از ۱۳ سال شتاب می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی استخر شنا بشرویه از سال ۱۳۸۶ با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع آغاز شد و به دلیل کمبود و تخصیص کم اعتبارات روند اجرای آن به کندی پیش رفت.

وی تصریح کرد: احداث استخر شنا از سال ۹۰ تا ۹۶ به مدت ۶ سال به دلیل کمبود اعتبار متوقف شد و البته در زمینه اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دیون به پیمانکار داریم که باید پرداخت کنیم.

عزیزی گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم که همزمان با سومین سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی در دهه فجر امسال، ۲۲ طرح ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم که در این سفر پیگیر اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل این طرح نیز خواهیم بود.

 

طبس | ۴۰۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان طبسی توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس از توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان شهرستان طبس از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

گوهری مقدم با اشاره به اینکه کانون تربیت از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۵ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان و نیازمندان طبسی توزیع کرده است، ادامه داد: بحث توزیع بسته های غذایی طی چهار مرحله انجام شده است.

بیشتر بخوانید   هشدار هواشناسی از بارش سنگین باران و برف در خراسان جنوبی

 

فردوس | افتتاح ۲ کلاس اقماری در فردوس و سرایان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲ کلاس اقماری آموزش از راه دور، در شهرستان سرایان و فردوس با مشارکت موسسه دارالاکرام حضرت ابالفضل(ع) افتتاح شد.

محمد علی واقعی در نشست شورای آموزش و پرورش فردوس،  با اشاره به تحصیل ۴۰ دانش آمووز دختر و پسر دروه های متوسطه اول و دوم فردوسی و سرایانی  در این دو کلاس؛اظهار کرد: برای تجهیز این کلاس ها مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان مورد نیاز است؛ که توسط موسسه دارالاکرام حضرت اباالفضل(ع)  تأمین و هزینه می شود.

 

قائن | واحد تولید آهن اسفنجی قائنات در دهه فجرافتتاح و به بهره برداری می رسد

 مدیرعامل شرکت ملی فولاد زمان افتتاح و به بهره برداری رسیدن واحداحیاء مستقیم قائنات (تولیدآهن اسفنجی) را دهه فجر اعلام کرد.

دکترامیرحسین نادری با اعلام این خبر افزود:این طرح درزمره طرح های هفتگانه فولادی است که باظرفیت تولید سالیانه ۸۰۰هزارتن آهن اسفنجی آغاز بکارخواهد کرد

 

زیرکوه | ۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی زیرکوه پرداخت شد

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی شهرستان زیرکوه پرداخت شده است، گفت: ۳۶ واحد تولیدی دیگر نیز در مرحله تشکیل پرونده برای دریافت این تسهیلات قرار دارند.

عربشاهی اظهار داشت : دولت همزمان با شیوع ویروس کرونا ۱۳ رسته مختلف را معین کردند که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند و به این واحدهای تولیدی تسهیلات کرونا اعطا کرده است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها