عادی انگاری شرایط، به سلامت عمومی لطمه می‌زند

استاندار خراسان جنوبی گفت: عادی انگاری شرایط و نداشتن حساسیت لازم نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی به سلامت عمومی لطمه می‌زند.

به گزارش “پیام خاوران “، آقای ملانوری در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن قدردانی از همراهی مردم در مقابله با کرونا و عبور از شرایط بحرانی گفت: شیوع کرونا سبب شده تا امسال برای برگزاری شب یلدا با محدودیت‌های جدی مواجه باشیم و قاعدتاً باید همه تابع ضوابط و قوانینی که به زودی اعلام خواهد شد، باشند.

وی همچنین از اجرای طرح خوب شهید سلیمانی و حضور بسیجیان در محلات برای غربالگری مردم تشکر کرد و افزود: کاهش ۹۲ درصدی تردد‌های شبانه و کاهش ۳۲ درصدی تردد‌های بین شهری از جمله محدودیت‌هایی بود که نتیجه داد.

 

بیشتر بخوانید

استاندار خراسان جنوبی: مردم دید و بازدیدهای شب یلدا را مجازی برگزار کنند

استاندار خراسان جنوبی: استان نیاز به معرفی دارد

 

استاندار همچنین به بازدید خود از بازار بیرجند اشاره کرد و افزود: بخش عمده‌ای از بازاریان و مردم، ضوابط را رعایت می‌کردند، اما درصد کمی هم بودند که ماسک نداشتند و بعد از گذشت ۱۰ ماه و این همه اتفاق تلخ، این موضوع برایشان هنوز جدی نشده است.

آقای ملانوری در آستانه روز پرستار و تبریک این روز به جامعه پرستاری استان گفت: تلاش این عزیزان ستودنی است.

در ستاد کرونا همچنین در خصوص منع تردد و محدودیت و رعایت بیشتر مردم در عدم تجمع در آرمستان‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جماعت ادارات و مساجد بحث و تبادل نظر شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: سلامتی جامعه پیش شرط توسعه است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها