مانور سراسری اصلاح ولثاژ شبکه های توزیع برق در خراسان جنوبی برگزار شد

همزمان با سراسر کشورمانور اصلاح ولتاژ شبکه های توزیع برق در استان خراسان جنوبی  با حضور ۱۰۰ نفر پرسنل اجرایی در قالب ۳۰ گروه عملیاتی در سطح استان برگزار شد .

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در بازدید از روند اجرای این مانور با اشاره به سراسری بودن مانور مذکور اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی  شرکت توانیر در خصوص تداوم اجرای مانورهای تعمیرات شبکه های توزیع روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هر ماه، مانور اصلاح ولتاژ شبکه های توزیع و مانور تعدیل روشنایی معابر ۲۷ و ۲۸ آذر ماه پیش بینی و برگزار شد.

 

مهدی دادگربا تاکید بر اجرای مانور اصلاح ولتاژ شبکه های توزیع با محوریت طرح چاوش افزود: شناسایی و رفع کانون های افت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه از جمله اهداف مهم این مانور بود.

 

بیشتر بخوانید:

۳۵هزار مشترک خراسان جنوبی ازتخفیف ۱۰۰درصدی برق مصرفی بهره مند شدند

نماینده مردم بیرجند ابراز کرد: رضایت ویژه ازخدمات رسانی به موقع شرکت برق خراسان جنوبی دربحران ها

 

وی همچنین تامین برق با کیفیت و بهبود رضایتمندی مشرکان نیز از دیگر اهداف این مانور برشمرد و افزود: در این مانور ۹ دستگاه ترانس و نزدیک به ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط با کابل خودنگهدار احداث شد که به رفع کانونهای تلفات و کاهش افت ولتاژ در شبکه های توزیع  کمک شایانی خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی همچنین با اشاره به برگزاری مانور تعدیل روشنایی معابر  بیان کرد: باهدف صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به کاهش مصرف سوخت و امکان بهره گیری بیشتر مشترکان از مصرف سوخت گاز با توجه به کاهش دمای هوا و افزایش مصرف گاز، مانور تعدیل روشنایی معابر در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت روز پزشک

 

دادگر بیان کرد: مانور تعدیل روشنایی در قالب ۲۰ گروه عملیاتی و با حضور ۷۰ پرسنل عملیاتی طی دو روز انجام شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها