۱۵۵ سایت ارتباطی روستایی درخراسان جنوبی راه اندازی می شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت:۱۵۵ سایت ارتباطی روستایی با هدف اتصال باقی مانده روستاهای بیش از ۲۰خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات و تامین اینترنت پرسرعت راه اندازی می شود.

به گزارش “پیام خاوران “، مصطفی بهی صبح امروز در بازدید از طرح توسعه ارتباطات منطقه گردشگری مصعبی سرایان با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعدادسایت ارتباط روستایی از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه سایت ارتباطی مصعبی با هدف اتصال روستاهای هدف مصعبی ، کریمو، دره پر،نوده و نرم به شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شده است تصریح کرد:هم اکنون تجهیزات مورد نیاز نصب و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود:با بهره برداری از سایت ارتباطی مزبور ۶۱۵ خانوار دیگر از اهالی روستاهای استان از سرویس اینترنت پرسرعت همراه بهره مند می شوند.

بهی با بیان اینکه بیش از ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی برای راه اندازی سایت مذکور سرمایه گذاری شده است، اظهارکرد: همه سایت های مذکور مجهز به تکنولوژی نسل چهارم ارتباطی هستند و علاوه بر محل ایجاد سایت، برقراری پوشش اینترنت پرسرعت سیار را در روستاهای اقماری اطراف نیز تامین خواهند کرد.

وی با قدردانی از دستگاه های اجرایی که در اجرای پروژه ها همکاری داشتند، اظهار کرد: مشکلات و موانع ایجاد سایت ها با برگزاری جلسات مشترک با شرکت برق، منابع طبیعی و سایر دستگاه های اجرایی مرتفع شده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: در این راستا نیاز است برای ارتقای شاخص های ارتباطی استان همه دستگاه های اجرایی از مجریان پروژه های ارتباطی حمایت کنند تا دسترسی همگانی به پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت در کمترین زمان تحقق یابد.

بیشتر بخوانید   ۱۰ هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی توزیع می شود

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها