۶ طرح صنعتی در نهبندان به بهره‌برداری می‌رسد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: ۶ طرح صنعتی با اعتبار ۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش“پیام خاوران “ رضا اردونی اظهار داشت : با افتتاح این تعداد طرح برای بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان مرزی نهبندان شغل ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحد فرآوری سیلیس دهسلم با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۲ نفر در دست ساخت است گفت: این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان اظهار داشت: واحد کربنات و اکسید منیزیم سلطان‌آباد بیرجند با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن در دهه فجر برای ۱۴ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

 

بیشتربخوانید

۳۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی در نهبندان ثبت شد

 

وی گفت: واحد پرعیار سازی گارنت دهسلم نیز با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان، ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۳۰۰ تن و اشتغال ۲۰ نفر و با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اردونی افزود: همچنین واحد پرعیار سازی منیزیت تگ سیاه شوسف با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۵۱ نفر اشتغال، ظرفیت سالانه ۳۶ هزار تن در سال و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

وی گفت: واحد کنسانتره آهن نیک امیدواران پیراکان در شهرک صنعتی نهبندان با سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و این طرح با اشتغال ۷۴ نفر و ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   اهدای ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نهبندان

 

وی عنوان کرد: واحد دانه‌بندی منیزیت محمدی هم با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

شهر نهبندان مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها