تنها دانش‌آموزان ۶۸ روستای خوسف اینترنت دارند

فرماندار خوسف گفت: در ۱۰۷ روستای خوسف دانش‌آموز وجود دارند که از این تعداد ۶۸ روستا اینترنت دارند.

به گزارش “پیام خاوران “،محمدعلی آخوندی با بیان اینکه پوشش اینترنت در روستاها تا پایان سال به ۷۶ روستا می‌رسد،اظهار داشت: ۳۱ روستا نیز زیر ۲۰ خانوار هستند که برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد دانش‌آموزان خوسفی از شبکه اینترنتی برخوردارند، افزود: تمام دانش‌آموزان خوسفی از محتواهای آموزش الکترونیک به صورت آفلاین و درسنامه برخوردار هستند.

 

بیشتر بخوانید

بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی خراسان جنوبی در خوسف است

توقیف ۱۴ خودرو متخلف در خوسف

 

فرماندار خوسف با اشاره به فعالیت ۱۲۷ فضای آموزشی در شهرستان خوسف، یادآور شد: مشکل توسعه شبکه‌های دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی از مشکلات این حوزه در شهرستان خوسف است.

آخوندی با بیان اینکه آموزش حضوری تا زمان حل مشکلات زیرساختی و صدا و سیما ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: به واسطه مشکلات هزینه‌ای و تجهیزاتی در سطح شهرستان پایین ترین شاخص را در توسعه زیرساخت‌های صدا و سیما داریم.

وی با اشاره به اینکه جلساتی برگزار و پیگیری‌هایی برای حل مشکلات این حوزه انجام شده است، یادآور شد: به منظور فرهنگ‌سازی ارتباطی ـ اجتماعی و توسعه‌ای و همچنین تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت لازم است شبکه‌های دیجیتالی و تلویزیونی توسعه و گسترش یاید و اگر نتوانیم زیرساخت‌ها را تامین کنیم مهاجرت اتفاق خواهد افتاد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   جانباز محمودرضا جمع آور، از یادگاران 8سال دفاع مقدس خراسان جنوبی آسمانی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها