فعال سازی قرارگاه راهداری زمستانی در خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت :قرارگاه استانی راهداری زمستانی، در خراسان جنوبی فعال سازی شد.

به گزارش “پیام خاوران “،اسداله جلال زاده اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۳۳باب راهدارخانه و ۵۷ اکیپ راهداری و ۷۶دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۱۴۵نفر نیروی راهداری و با نظارت ۲۲دستگاه دوربین نظارت تصویری جاده‌ای به استقبال از فصل زمستان می‌رویم.

وی با اشاره به حضور مستمر اکیپ‌های راهداری در جاده‌ها افزود: با ذخیره سازی شن و نمک و استقرار اکیپ‌های برف روبی در گردنه‌های برفگیر و راه‌های خراسان جنوبی، عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی در زمان بارش برف اجرا خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید

۵۷ اکیپ راهداری در راه‌های خراسان جنوبی فعالیت دارند

حمایت از رانندگان اتوبوس در شرایط کرونا

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی گفت: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس www.141.ir و اپیکیشن مربوطه به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.

جلال زاده همچنین به رانندگان توصیه کرد: در صورت برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با پروتکل‌های ترددی بین شهر‌ها و شرایط جوی تنظیم کنند و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیرچرخ و چراغ چشمک زن و جعبه کمک‌های اولیه و کپسول اطفاء حریق همراه داشته باشند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 3000 کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی خط کشی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها