موانع بر سر راه تولید حذف شود/ تلاش گمرک برای رونق تولید در واحدهای تولیدی

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر موانع زیادی بر سر راه تولید است که باید حذف شود، گفت: گمرک برای سرپا نگه داشتن ورونق تولید واحدهای صنعتی تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

به گزارش“پیام خاوران “، حسن رحیمی زاده صبح امروز در بازدید از کارخانه کویرتایر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا به جایی برسیم که همه دغدغه تولید را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر در طی چند روز یا حتی چند ساعت مجوز بهره برداری صادرمی شود، گفت: اما در کشور ما سال‌ها برای گرفتن این مجوز باید دوندگی کرد که واقعا جای تاسف دارد.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید به جای نوشتن قانون، حذف قوانین را در دستور کار خود قرار دهند، ادامه داد: موانع بر سر راه تولید بسیار زیاد است و باید کاری کنیم تا این همه موانع بر سر راه تولید نداشته باشیم.

 

بیبشتر بخوانید

نخستین لاستیک رینگ ۱۹ تولید داخل توسط کویرتایر روانه بازار شد

سرمایه گذاری صد میلیون دلاری شرکت امید در کویر تایر

 

رحیمی زاده با تاکید بر اینکه گمرکات خراسان جنوبی در خدمت واحدهای تولیدی است و هرکمکی برای رونق تولید و تسهیل امور گمرکی نیاز باشد انجام می‌دهد، ادامه داد: وقتی از واحدهای تولیدی بازدید می‌کنم قوانین و مقررات گمرک را از یاد می‌برم.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا در گمرک ریسک بالایی دارد، افزود: امروز تیمی از مدیران وکارشناسان گمرک استان به مجموعه کویر تایر آمده تا اگر مشکلی احساس شد با کمک هم آن مشکل را پیگیری و رفع کنیم.

 

نقش گمرک در کشور مهم و حیاتی است

مدیرعامل شرکت کویر تایر نیز با بیان اینکه پرسنل فعال در گمرک مرزبان اقتصاد مملکت هستند، گفت: نقش گمرک در کشور بسیار فعال و حیاتی است.

بیشتر بخوانید   3 کیلومتر از باند دوم محور بشرویه - طبس زیر بار ترافیک رفت

سید محمد حسین زینلی باقدردانی از همکاری های ارزشمند مدیر کل گمرکات استان و همکاران این مجموعه در راستای تسریع و ترخیص محموله های مواد اولیه این کارخانه در گمرکات استان وکشور بیان کرد: از این مجموعه و تمام کسانی که کویرتایر را مورد حمایت قرار دادند تشکر می‌کنم و کارهای بسیار خوبی مشترکا با گمرک استان و کویرتایر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا کارهای بیشتری در راستای جهش تولید انجام دهیم که امید است این امر محقق شود.

مدیرعامل شرکت کویر تایر با اشاره به اینکه گمرک پیشینه ای به قدمت تاریخ دارد، گفت: اگر ادوار و تمدن‌های مختلف جامعه بشری را مقایسه کنیم می‌بینیم که هیچ ملتی نیست که فاقد نظم گمرکی در حوزه واردات و صادرات باشد و گمرک در همه شرایط یک خاکریز برای مملکت است .

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

گمرک خاکریز بزرگ در جنگ اقتصادی است

زینلی یادآور شد: خاکریز بزرگ در جنگ اقتصادی گمرک است و باید به عنوان انبار مهمات این جنگ ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه در این برهه از زمان باید جنگ اقتصادی را جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان دچار جنگ ویرانگری هستیم و متاسفانه دلسوزی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز جدی گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها