روستاهای محروم خراسان جنوبی مقصد فعالیت جهادی گروه فرهنگی شهید ناصری است

 روستاهای محروم و مرزنشینان خراسان جنوبی، علاقه و مقصد گروه فرهنگی جهادی شهید ناصری بیرجند است.

به گزارش “پیام خاوران “ ؛ هر از چند گاهی بچه‌های گروه فرهنگی جهادی شهید ناصری بیرجند با عشق و علاقه به مردم سختکوش عزیز و دوست داشتنی مرز راهی این مناطق می‌شوند تعطیل و غیر تعطیل ، شب و یا روز برایشان فرقی نمی‌کند هرطور شده خودشان راهی می‌شوند تا از نزدیک با مشکلات و کمبودهای مردم آشنا شوند.

این بار هم با پویش سلیمانی‌ها و در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س) و اولین سالگرد سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)و پشتیبانی گردان امام حسین (ع) شهرستان نهبندان با تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی و پوشاک به مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال برای توزیع در بین نیارمندان راهی روستاهای محروم شهرستان نهبندان شدند.

 

بیشتر بخوانید

اجرای پویش یلدای مهربانی توسط گروه فرهنگی جهادی شهید ناصری + تصاویر

کمک های مومنانه وخدمات عمرانی رهاورد قرارگاه شهید ناصری / آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه در خراسان جنوبی

 

اما این گروه کوچک که فقط توسط چند نفر راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند تاکنون اقدامات زیادی را برای مردم محروم استان و به ویژه شهرستان‌های مرزی انجام داده است با توجه به اینکه چند ماهی از فعالیت رسمی این گروه نمی‌گذرد خدمات خوبی رو انجام داده‌اند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

پخت ۸۰۰۰ هزار غذای گرم، تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته کامل لوازم التحریر، کمک مالی به هزینه تحصیل دانش آموزان، تهیه لباس در چند مرحله، پویش یلدای مهربانی، توزیع نان، توزیع خرما، توزیع گوشت، توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین کمک به تهیه چند قلم جهیزیه و وسایل زندگی از جمله خدمات انجام شده برای مردم محروم بوده است.

بیشتر بخوانید   ۵ نقطه در خراسان جنوبی برای ايجاد كشتارگاه تصويب شد

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها