۲۳ میلیارد ریال بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۹ هزار و ۷۲۷ بسته غذایی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال در ایام شیوع کرونا بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شده است.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدرضا رضایی با اشاره به عمده فعالیت های داوطلبانه هلال احمر استان اظهار کرد: حضور در مناطق محروم برای آموزش و ویزیت رایگان بیماران، توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی معابر عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در این ایام ۹ هزار و ۷۲۷ بسته غذایی به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوار های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

بیشتر بخوانید 

تلاش خیر تهرانی برای رفع مشکل آبی روستای “گل نی” در استان خراسان جنوبی

توزیع ۲۴۶۰ بسته غذایی هلال احمر بین نیازمندان خراسان جنوبی

 

وی افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تلاش می کنند در راستای رسالت ذاتی و ترویج فرهنگ انسان دوستی، در مناسبت های مختلف یاری رسان نیازمندان باشند.

رضایی با اشاره به آخرین یلدای قرن در سال جاری بیان کرد: به مناسبت یلدا با خانواده های محرومین دیدار و بسته هایی حمایتی بین آن ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کفش، اابسه، بسته غذایی، شیرینی و میوه از جمله اقلام توزیع شده بین خانوارهای نیازمند بوده است، گفت: دیدار و تجلیل از کادر درمانی و دیدار با امدادگران پایگاه های امدادی از دیگر برنامه های ویژه یلدا بوده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از مشارکت ۱۴۹ داوطلب جمعیت هلال احمر در برنامه های یلدا خبر داد و افزود: ۲ هزار و ۶۴۱ نفر از بسته های اهدایی یلدانه به ارزش ۹۷۳ میلیون ریال بهره مند شده اند.

بیشتر بخوانید   حماسه دفاع مقدس برای جهان الگو شده است

منبع:شبستان

انتهای پیام / ۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها