رشد چشمگیر گازرسانی به صنایع در نهضت گازرسانی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۱۱۲ واحد صنعتی و تولیدی استان از نعمت گاز طبیعی طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “، سید محمود هاشمی اظهار داشت: در ادامه نهضت گازرسانی در خراسان جنوبی و با تلاش همکاران مجموعه شرکت گاز، طی سه سال اخیر ۱۱۱۲ واحد صنعتی و تولیدی در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵۲۵ واحد صنعتی استان تحت پوشش گاز قرار دارند و امیدواریم تا پایان امسال در صورت عدم وجود موانع و تامین به موقع منابع مالی، با اتصال ۱۱۵ واحد دیگر به شبکه گاز طبیعی درصد صنایع بهره مند در استان به ۹۶ درصد افزایش یابد.

 

بیشتر بخوانید

تعداد مشترکان گاز در خراسان جنوبی ۹ درصد افزایش یافت

۷۵۴ روستای خراسان جنوبی در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

 

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: علي‌رغم محدوديت‌هاي بودجه‌اي و شرايط اقتصادي كشور، سرعت گازرساني به استان خراسان جنوبی به صورت چشمگیری طی سه سال گذشته افزايش یافته است.

هاشمی رشد چشمگیر فعالیت های گازرسانی در استان را مرهون زحمات و تلاش کارمندان شرکت گاز خراسان جنوبی دانست و افزود: انجام فعالیت های گازرسانی به واحد های صنعتی و تولیدی موجب افزایش تولید و پایداری اشتغال می گردد.

وی گفت: سرعت بخشی در گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی اقدامی عملی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید بر جهش تولید می باشد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد : با همت تمامی کارکنان شرکت، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد صنایع بهره مند از مفاد مصوبه شورای اقتصاد در بین شرکت های گاز استانی شده است.

بیشتر بخوانید   آغاز طرح جدید فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو از چهارشنبه

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها