۶۵۰ برنامه به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری ۶۵۰ عنوان برنامه متنوع در قالب ۴۰ سرفصل به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش“پیام خاوران “، سرهنگ رضا هزاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت شهید فخری زاده قرار داریم.

وی افزود: در ایام الله جاری دست قدرت الهی در به صحنه آوردن مردم مشاهده می شود که این دست قدرت الهی را می توان به وضوح در تشییع با شکوه شهید قاسم سلیمانی و حمله به پایگاه عین الاسد محل نظامیان آمریکایی، و ۹ دی روز بصیرت دید.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تکرار این ایام الله ها هر ۱۰ سال یک بار در کشور دیده شده که می توان به سال ۵۷ پیروی انقلاب اسلامی، خرداد ماه سال ۶۸ تشییع باشکوه امام راحل، خاموش سازی فتنه سال ۷۸، حماسه ۹ دی ۸۸ و شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی و حضور ملت ایران در تشییع باشکوه شهید قاسم سلیمانی سال ۹۸ اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید

زیباسازی میدان شهید سلیمانی بیرجند تا پایان سال

بسیج و سپاه پای کار طرح شهید سلیمانی/ آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه از دی‌ماه

 

هزاری با بیان اینکه ایام الله ها نشان می دهد که مردم همیشه در صحنه هستند و انقلاب را یاری می دهند تصریح کرد: شعار این ایام “بصیرت فاطمی، ولایتمداری و ولایت علوی” را مدنظر قرار داده که در آن ۶۵۰ عنوان برنامه متنوع در قالب ۴۰ سرفصل برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ها در سطح پایگاه های بسیج، مساجد و حوزه های بسیج در استان برگزار می شود ادامه داد: ستاد برنامه ریزی سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان تشکیل شده که در آن ۱۴ کمیته مانند نیروهای مسلح، اقشار بسیج، بانوان، روابط عمومی و اطلاع رسانی، فضای مجازی، حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج طلاب و محلات است.

بیشتر بخوانید   سایه سنگین کرونا بر گردشگری خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، دیدار اعضای ستاد با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات فرهنگی و اجرای تولیدات فرهنگی و هنری، برگزاری سرودهای پاتوقی در مناطق مختلف شهر و برپایی نمایشگاه دلنوشته های شعر در وصف شهید سردار سلیمانی، مراسم گرامیداشت ۹ دی و چاپ دو عنوان کتاب از جمله برنامه های پیش بینی شده در استان دانست.

هزاری بیان کرد: ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی روز جمعه ساعت ۱۸ در حسینیه جماران با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود که همزمان از شبکه استانی پخش می شود.

وی افزود: همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی و به تعداد سال های عمر ایشان، تعداد ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد استان با همکاری ستاد دیه و بسیج حقوقدانان آزاد می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به گام سوم رزمایش کمک های مومنانه در استان گفت: گام سوم در چهار نوبت انجام می شود که نوبت نخست در هفته بسیج صورت گرفته و نوبت دوم در ایام جاری برگزار خواهد شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

همچنین هزاری در پایان نیز از انجام سه کلنگ زنی و یک افتتاحیه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک قرارگاه شهید ناصری در استان خبر داد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها