پوشش همراه اول درشهرستان طبس گسترش یافت

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت:در راستای اجرای فاز ۸ توسعه همراه اول در استان،سایت همراه اول در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس با تکنولوژی ۴G راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد از راه اندازی سایت همراه اول و ارتقای پوشش ارتباطات تکنولوژی سایت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طبس خبر داد

وی گفت: پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، مردم دنیا را هر روز بیشتر از قبل به اینترنت نیازمند می‌کند و اینترنت، کاربردی ترین ابزار در زمان حال می باشد که از گذشته تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ادامه داد : با تلاش های شبانه روزی پرسنل مخابرات شهرستان طبس به‌ منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه و در راستای توسعه متوازن زیر ساخت های ارتباطی در سطح استان و ارتقاء کیفیت سرویسهای مخابراتی و ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به مشترکین ، تکنولوژی (۲G ، ۳G و۴G) همراه اول در سایت مذکور نصب و به بهره برداری رسید.

آذری گفت: با راه اندازی سایت فوق کیفیت پوشش تلفن همراه اول و اینترنت نسل سه و چهار در این شهرستان افزایش یافت .

وی در پایان گفت : تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمان‌های اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت‌ها در مکان‌های تعیین شده می باشد.

 

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شروع صنعت گردشگری در خراسان جنوبی با حضور در نمایشگاه‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها