ازدحام جمعیت فقط برای دریافت یک کد بورسی!

در حالی ۴۶۰ هزار نفر سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی هستند که از نبود برنامه مشخص برای دریافت کد بورسی و احراز هویت گلایه مند هستند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، ۴۶۰ هزار نفر سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی هستند که از این تعداد ۱۸۰ هزار نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی نخستین شرکتی بود که در کشور به ثبت رسید، اما آنچه این روز‌ها دغدغه مردم استان شده است دریافت کد بورسی و احراز هویت است.

 

بیشتر بخوانید 

نحوه دریافت سود سهام عدالت برای غیر مستقیم‌ها مشخص شد

عملکرد نمادهای بورسی خراسان جنوبی|سیدمحمدامین حسینی

 

چیزی که برای مردم به ویژه روستائیان مشکل ساز شده است زیرا باید به نزدیک ‌ترین دفتر پیشخوان دولت بروند و برای ثبت نام و کد احراز هویت اقدام کنند.

یکی از شهروندان گفت: از روستا آمده و خود را به شهر حاجی آباد رسانده‌ام تا بتوانم نسبت به احراز هویت و گرفتن کد سجام اقدام کنم.

وی افزود: در دفتر پیشخوان با صف زیاد جمعیتی مواجه شدم چرا مسئولان نظارت نمی‌کنند باید برنامه‌ریزی درستی شود تا حضور افراد زیاد در این مکان ‌ها جلوگیری شود و هم اینکه مردم در این روز‌های سرد زمستان و با وجود شیوع کرونا سرگردان نباشند.

یکی دیگر از شهروندان نیز با بیان اینکه مسئولان یک روز اعلام می‌ کنند که نیازی به کد احراز هویت نیست و الزامی نبوده و از سویی دیگر این روز‌ها اصرار دارند مردم هرچه زودتر برای دریافت کد اقدام کنند.

به دنبال تشکیل صف ‌های طولانی در برخی نقاط زیرکوه فرماندار این شهرستان روز گذسته از دفاتر پیشخوان بازدید کرد و از مردم خواست به صورت غیر حضوری نسبت به احراز هویت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید   ۱۷ هزار کلاس اولی خراسان جنوبی تحصیل خود در مدارس را آغاز می‌کنند

معاون اداره کل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی نیز بیان کرد: ۴۶۲ هزار نفر در قالب شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی ساماندهی شدند و ۱۸۰ هزار نفر در استان روش غیرمستقیم را در اداره و مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند.

بهروزی با بیان اینکه افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند ۲۹ درصد کل سهامداران عدالت استان هستند افزود: مجموع دارایی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان است که دارایی شرکت برابر با ارزش اعتبارات ۳۰ ساله تملک دارایی استان و بالاتر از ارزش تولیدات استان است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی  با بیان اینکه تاکنون ۱۸۲ هزار نفر در استان کد بورسی دریافت کرده‌اند گفت: از بخشداران و نهاد‌های حمایتی درخواست می‌شود زمینه ثبت‌نام خانوار‌ها را برای دریافت کد بورسی فراهم کنند تا از ازدحام جمعیت در دفاتر پیش خوان جلوگیری شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها