پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بمناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت:آیت الله مصباح یزدی با موضع‌گیری‌های صریح، انقلابی و علمی خویش در جهت تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های موثری برداشت.

به گزارش “پیام خاوران ”  ، متن پیام آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان بدین شرح است:

إنا لله و إنا الیه راجعون
خبر ارتحال علامه‌ای بزرگ و بصیر حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی(رحمت‌الله علیه) عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه شهر مقدس قم و نماینده مردم شریف خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف اینجانب گردید.
این عالم بزرگوار در دوران‌های مختلف زندگی منشاء خدمات برجسته به نظام و انقلاب اسلامی و همچنین در صحنه های مختلف با موضع‌گیری‌های صریح، انقلابی و علمی خویش درجهت تقویت انقلاب و دفاع از ولایت گام‌های مؤثری برداشتند.

از جمله خدمات برجسته و ماندگار آن فقید سعید این بود که جوان های فراوانی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(رحمت‌الله علیه) و دوره های طرح ولایت که تحت نظر ایشان بود، تربیت یافته و در مسئولیت‌های گوناگون دینی، آموزشی، فرهنگی و سیاسی انجام وظیفه مى‌کنند.

اینجانب ضایعه‌ی بزرگ ارتحال این فقیه عالی‌قدر را، به محضر حضرت بقیّهْ الله (ارواحنا له الفداء)، نائب آن حضرت مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه، بیت مکرّم و شاگردان و دوستداران ایشان و همچنین عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار قادر متعال برای آن عالم ربانی رحمت و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجرجزیل مسئلت دارم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع:صداوسیما

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آزادی ۹ زندانی در خراسان جنوبی با اجرای طرح پابند الکترونیکی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها