سهمیه نفت سفید در خراسان جنوبی ۳۰ درصد افزایش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۵۰ لیتر نفت سفید برای خانواده‌های فاقد گاز طبیعی اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش “پیام خاوران “ قربانعلی مردانی اظهار داشت : فرآورده‌های نفتی براساس جامعه هدف مربوطه هر سال اختصاص داده می‌شود که نفت سفید هم خارج از این موضوع نیست.

وی تصریح کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از شرکت گاز استان و نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی همچنین سامانه تجارت آسان، ۳۸ هزار و ۸۸۵ خانوار استان از نفت سفید و گاز مایع بهره می‌برند.

 

بیشنر بخوانید 

کاهش ۳۸ درصدی مصرف بنزین در خراسان جنوبی

اجرای کامل طرح کهاب در ۲ جایگاه سوخت خراسان جنوبی

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری سه نوبت سهمیه نفت سفید اعلام شده (جمعاً به میزان ۸۵۰ لیتر) که بیش از ۹۰ درصد خانوارها سهمیه را جذب و دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تمامی سرپرستان خانوار که در روستاهای فاقد گاز حضور دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی درخواست فرآورده‌های نفتی (صدف) به نشانی: newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مردانی اظهار داشت: این سرپرستان باید دارای کارت بانکی معتبر و شماره همراه به نام خود باشند پس از آن در صورت کامل بودن مدارک و احراز هویت سهمیه سوخت آنان شامل نفت سفید و گاز مایع در همان کارت بانکی شارژ خواهد شد و می‌توانند با مراجعه به فروشندگی که زمان ثبت‌نام در سامانه انتخاب کرده‌اند، نسبت به دریافت نفت سفید اقدام کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   میانگین خاموشی برق در خراسان جنوبی سالیانه ۱۰۰ دقیقه به ازای هر مشترک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها