https://payamekhavaran.ir/wp-admin/admin.php?page=ot-settings

برخورداری روستاهای شهرستان بیرجند از اینترنت پرسرعت

امکانات و تجهیزات استفاده ی سه هزارو ۶۷ خانوار از تکنولوژی اینترنت پرسرعت خانگی در روستاهای امیرآباد و چهکند فراهم شد.

به گزارش“پیام خاوران “ ، با شیوع کرونا ویروس از اسفندماه سال گذشته که موجب مشکلات عدیده ای شد و به نوعی اقتصاد، معیشت و آموزش مردم را تحت تاثیر قرار داد، باهمت و تلاش کارکنان مخابرات منطقه خراسان جنوبی جهت رفاه حال هم استانیهای عزیز، خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه اینترنت ADSL روستایی انجام شده و هم اکنون روستاهای مذکور از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

آذری نصرآباد اظهار داشت : در راستای برقراری ارتباط پایدارتر و همچنین افزایش کیفیت خدمات ارتباطی ، توسعه زیرساخت های ارتباطی را در دستور کار مخابرات منطقه قرار داده ایم که این تجهیزات با راه اندازی شش کافو و با یک هزار رو ۲۱۶ پورت منصوبه در این روستاها نصب و راه اندازی شد.

 

بیشتر بخوانید 

افزایش ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی

تشریح طرح آستانه مصرف اینترنت مخابرات خراسان جنوبی

 

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی  بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی و مهم مخابرات در سال جاری توسعه واگذاری تلفن ثابت و سرویس اینترنت پرسرعت در سطح استان می باشد، زیرا که تقویت زیر ساخت‌های مخابرات جهت رفع محرومیت و توسعه بنیادین بسیار لازم و ضروری است. تا شهروندان عزیز با ارتقای این تجهیزات مخابراتی از نعمت اینترنت خانگی در روزهای کرونایی برخوردار گردند.

وی گفت: علی رغم اینکه هرگونه توسعه ارتباطات روستایی اعم از تلفن ثابت/همراه و دیتا در تعهد شرکت مخابرات ایران نمی باشد با پیگیری بعمل آمده از سوی مخابرات منطقه و موافقت شرکت مخابرات ایران و تامین تجهیزات کافوی نوری با سرمایه گذاری کلان نسبت به توسعه شبکه تلفن ثابت و اینترنت خانگی این روستاها اقدام شده که با اجرای آن کیفیت ارتباط تلفن ثابت مشترکین افزایش یافته و امکان ارائه اینترنت پر سرعت مخابرات (ADSL) نیز فراهم گردیده است.

بیشتر بخوانید   اهدای عضو پرستار فداکار قاینی جان 3 بیماررا زندگی دوباره بخشید+ عکس

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

آذری نصر آباد در پایان اظهار کرد : مشتریان و متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه به دفاتر مخابراتی نسبت به ثبت نام تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اقدام نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها