شمارش معکوس برگزاری جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی تا پایان تیر ماه سال آینده خبر داد .

به گزارش “پیام خاوران “ ، سید محمود هاشمی اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تیر ماه ۱۴۰۰، پروژه های گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در سطح استان به اتمام خواهد رسید و خراسان جنوبی به پویش سبز گازرسانی کشور می پیوندد .

وی افزود: در حال حاضر تمامی شهرها و ۹۵۶ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و با اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در تیر ماه سال آینده تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان به ۱۳۱۱ روستا و جمعیت روستایی برخوردار به ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :کمتر از ۳ سال قبل، استان خراسان جنوبی با ۲۹۳ روستای گازدار و ۴۴ درصد جمعیت روستایی برخوردار از گاز طبیعی، یکی از چهار استان کم برخوردار از نعمت گاز در سطح کشور بود.

 

بیشتر بخوانید 

رشد ۴۵ درصدی مصرف گاز طبیعی خراسان جنوبی

دمای ادارات خراسان جنوبی توسط بازرسین شرکت گاز پایش می شود

 

هاشمی بیان کرد : با اتمام پروژه های گازرسانی در دست اجرا تا ۶ ماه آینده، ۹۶ درصد خانوار روستایی در خراسان جنوبی با جمعیتی بالغ بر ۸۸۲۶۰ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار می گیرند.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در سطح استان را بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: هزینه های گازرسانی به شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

بیشتر بخوانید   سالن‌های مطالعه بیرجند تعطیل است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن اشاره به بهره مندی ۷۵۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی طی سه سال اخیر گفت: نهضت عظیم گازرسانی که خراسان جنوبی را تبدیل به کارگاه بزرگ گازرسانی نموده است حاصل زحمات کارکنانی است که در راه خدمت رسانی و افزایش رفاه مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

هاشمی  اظهار کرد : در راستای تحقق توسعه عدالت اجتماعی با بهره مندی هر روستا از نعمت گاز طبیعی، علاوه بر فراهم شدن رفاه و آسایش، از مهاجرت گسترده به شهرها و نیز قاچاق سوخت جلوگیری می گردد.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

وی در پایان یادآور شد: در سال جاری بالاترین تعهد گازرسانی به روستاها در سطح کشور به نام خراسان جنوبی ثبت شده است و طی امسال بیش از ۴۰۰ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و برگ زرینی دیگر در کارنامه پر افتخار شرکت گاز استان خواهد درخشید.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها