دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استان با خانواده شهید سعید بنی اسدی که امروز حین ماموریت در شهرستان سربیشه به شهادت رسید، دیدار کردند.

به گزارش “پیام خاوران “ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی شامگاه دوشنبه با همراهی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، فرمانده مرزبانی استان و جمعی از مسوولان نظامی و اجرایی استان با خانواده شهید مدافع حریم وطن در شهرستان بیرجند دیدار کرد و شهادت این شهید گرانقدر را تسلیت گفت.

شهید سعید بنی اسدی از کارکنان پلیس خراسان جنوبی صبح امروز (دوشنبه) طی عملیاتی در راه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مرزی سربیشه به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی شهادت این مدافع حریم وطن را به خانواده این شهید، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان این شهید گرانقدر طلب صبر کرد.

سردار ناصر فرشید گفت: استوار سعید بنی اسدی از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه صبح امروز به خیل شهدای مدافع وطن پیوست.

وی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور مرزی “ماهیرود به سمت سربیشه” ماموران انتظامی پاسگاه عملیاتی “حسین آباد” شهرستان سربیشه برای متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران به راننده خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که راننده خودرو قصد متواری شدن داشت و پس از برخورد با استوار “سعید بنی اسدی” واژگون شد.

وی افزود: در این عملیات استوار بنی اسدی از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه به علت شدت جراحات در دم جان باخت و خودرو توقیف و ۲ سرنشین آن دستگیر شدند.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   مصرف برق در استان خراسان جنوبي به مرز 280 مگاوات رسید

 

سردار فرشید با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو حدود ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند گفت: متهمان بر اثر واژگونی خودرو مصدوم شدند که تحت درمان قرار گرفتند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها