مدیریت‌ها باید به سبک مدیریت شهید سلیمانی باشد

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه ولایتمداری یک ویژگی مهم سه شخصیت مدنظر از جمله سردار سلیمانی، فخری‌‌زاده و آیت‌الله مصباح بود گفت: ولایت مداری این شخصیت‌ها به معنای واقعی بود اینها ولایت شعاری نداشتند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، حسین خسروی اسفزار شامگاه سه‌شنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری زاده و آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: عمل صالح بسیار مهم است هرکس که به دنبال ادامه دهنده راه آیت‌الله مصباح یزدی، شهید فخری زاده و شهید سلیمانی است باید خود را با مکتب آنها آشنا و تطبیق دهد و راه را طی کند.

وی با بیان اینکه از ویژگی های آیت‌الله مصباح یزدی، شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و همه شهدا این است که بندگی خدا را سرلوحه خود داشته باشند افزود: این بندگان خوب خدا هستند که از محبوبیت زیادی نزد خدا برخوردار هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مردم نسبت به محبوبیت سردار دلها معترف‌اند چرا که او تواضع زیادی داشت و از دیگر ویژگیهای بندگان خدا حساسیت نسبت به بیت المال و حق الناس است.

 

بیشتر بخوانید

نماینده مردم بیرجند ابراز کرد: رضایت ویژه ازخدمات رسانی به موقع شرکت برق خراسان جنوبی دربحران ها

معیشت و اقتصاد مردم اولویت مجلس است

 

خسروی با بیان اینکه سردار سلیمانی، شهید فخری زاده نسبت به بیت المال در داخل و خارج کشور بسیار حساس بودند افزود: بیت المال تنها در برخی مصادیق نباید محدود شود، چرا که امروز حتی اگر کار انجام دهیم که حقوق مردم ضایع شود ما زیر سئوال هستیم.

وی ادامه داد: امروز اگر مدیری در انجام مسئولیت خود کوتاهی کند، باید پاسخگو باشد افزود: به عنوان مثال اگر بودجه کشور به گونه‌ای بسته می‌شود که برای ریاست جمهور بعدی به بیانی دیگر سرزمین سوخته تحویل شود حق الناس است که خیلی باید حواسمان جمع باشد.

بیشتر بخوانید   نامه قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به کمیسیون تلفیق مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ولایتمداری یک ویژگی مهم سه شخصیت مدنظر از جمله سردار سلیمانی شهید فخری زاده، و آیت الله مصباح بود افزود: ولایت مداری این شخصیتها به معنای واقعی بود اینها ولایت شعاری نداشتند.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی ولایت مدار به معنای واقعی بود، آن گونه که در وصیت نامه او به معنای واقعی دیدیم که تاکید بر ولایت مداری داشت و علاوه بر ولایت مداری، ولایت افزایی از دیگر ویژگی‌ها بود.

خسروی تاکید کرد: دشمنان نتوانستند شهید سلیمانی را تحمل کنند او را به شهادت رساندند. بصیرت به معنای آن نیست که در خانه بنشینیم باید دین خود را از علامه مصباح بگیریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ضمن توصیه به روسای سه قوه نسبت به مراقبت از ارکان نظام افزود: ارکان مهم نظام، رکن رهبری، رکن دین و رکن مردم است باید مراقب این رکن‌ها باشید و در حال حاضر نارضایتی‌ها از سوء مدیریتها در قیمتها وجود دارد نگذارید که این نارضایتی‌ها افزایش یابد، نظارت‌ها را افزایش دهید.

وی با تاکید بر اینکه پرکاری از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی، شهید فخری‌زاده و آیت‌الله مصباح یزدی بود ادامه داد: امروز اگر کسی از مدیران اقتصاد را آشفته کند و در مدیریت فضای مجازی کوتاهی کند، شوراهای عالی فضای مجاری را دیر برگزار کند هیچ کدام از مصادیق سردار سلیمانی را ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: سردار سلیمانی مردی، شجاع مدبر و با تدبیر بود که او پرورش یافته شاگردان مکتب آیت الله مصباح یزدی است که چنین دلیر مردی را پرورش داد.

بیشتر بخوانید   اعتبار تامین نهادهای دامی در مجلس از 20 به 50 میلیارد تومان افزایش یافت

خسروی با بیان اینکه قدر جایگاه خود را بدانیم افزود: اگر مدیریت کشور از از جنس مدیریت حاج قاسم شد عطش مذاکره که برخی‌ها دارند وجود نخواهد داشت و اگر مدیریت حاج قاسم رواج یابد امریکا باید التماس کند چرا که دیدیم حاج قاسم حاضر نبود نامه وزیر خارجه آمریکا را تحویل بگیرید او تربیت شده مکتب شاگردان مصباح است او در میدان نبرد در خط مقدم بود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی با تاکید بر اینکه شاگردان مکتب حاج قاسم مخبرهایی تربیت شدند که فرزندش اولین واکسن تزریق واکسن کرونا بر او تزریق شد گفت: مراقب دشمن و فتنه‌ها باشیم، بصیرت امروز از اهمیت زیادی برخوردار است نگذاریم بصیرتها به راحتی از بین برود.

انتهای پیام /۱۰۱

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها