نقد و بررسی راهكارهای اجرايی ستاد توسعه خاوران

جلسات نقد و بررسي راهكارهای اجرايی و پيشنهادات در خصوص شيوه نامه اجرايی ستاد توسعه خاوران به ميزبانی سازمان مديريت و برنامه ريزی استان برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران “، با عنايت به دستور ملانوري استاندار خراسان جنوبي در خصوص تشكيل ستاد توسعه خاوران و با توجه به تدوين پيش نويس شيوه نامه اجرايي ستاد توسعه خاوران از سوي استانداري خراسان جنوبي، دو جلسه نقد و بررسي راهكارهاي اجرايي و پيشنهادات در خصوص اين شيوه نامه در جلسه ای با حضور مجید پورعيسي رئیس و معاونان سازمان مديريت و برنامه ريزي، كارشناسان حوزه پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان و همچنين جلسه اي با تنی چند از اساتيد دانشگاهي، نخبگان و صاحب نظران عرصه توسعه استان برگزار شد.

 

بیشتر بخوانید

شورای مشاوران جوان در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

پروژه های عمرانی با مواد و مصالح تولید داخل استان اجرا شود

 

بيش از ۱۰۰ پيشنهاد و راهكار ماحصل اين دو جلسه مهم مي باشد كه طي مكاتباتي، در راستاي بهره برداري در سند توسعه خاوران براي استانداري خراسان جنوبي ارسال گرديده است.

يكي از مهم ترين و اساسي ترين اقدامات براي توسعه پايدار خراسان جنوبي، تدوين و ابلاغ سند توسعه بوده است كه به دلايل مختلف، سالهاست اقدام جدي در خصوص آن انجام نشده است.

اقدام اخير، اقدامي بسيار ارزشمند است و سند توسعه خاوران در صورتي كه دربرگيرنده ي جميع ظرفيت ها و مشتمل بر شناخت از همه ي مسائل و مشكلات استان و داراي قدرت تحليل، پيش بيني از آينده و مشتمل بر راهكارها و برنامه هايي براي حل مسائل استان در سالهاي آتي باشد، به نوعي مهم ترين دستاورد برنامه اي استان و سرآغاز فصل جديدي از توسعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:حجم ذخیره کالاهای اساسی استان مطلوب است

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها