پوشش همراه در ۵۸ روستای خراسان جنوبی توسعه یافت/تامین اینترنت پرسرعت کریمو ومصعبی سرایان

مدیرکل ارتباطات وفن آوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه با اجرای ۵۳ سایت جدید، پوشش همراه در ۵۸ روستای دیگر این استان توسعه یافت گفت: روستاهای مصعبی و کریمو به شبکه ملی اطلاعات متصل و اینترنت پرسرعت همراه آن تامین شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، مصطفی بهی صبح امروز همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان از اتصال روستاهای مصعبی و‌ کریمو این شهرستان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

وی بیان کرد:این اقدام در راستای برنامه های این اداره کل برای اتصال روستاهای بالای بیست خانواراستان به شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت.

مدیرکل ارتباطات وفن آوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود : با اجرای یک سایت نسل چهار همراه در روستای مصعبی سرایان روستاهای مصعبی و کریمو و روستاهای اقماری با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل و اینترنت پرسرعت همراه در این مناطق تامین شد.

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای سایت مذکور از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ذکر کرد.

بهی به تامین تجهیزات ۶ سایت روستایی دیگر از محل اعتبارات ملی برای استان در شهرستانهای زیرکوه،قائنات بشرویه و سربیشه خبر دادو افزود: پس از نصب تجهیزات و بهره برداری در آینده نزدیک حدود ۳۰ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

مدیرکل ارتباطات وفن آوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: همچنین اخیرا ۲۰۰خانوار از اهالی روستاهای سراب وچاده قاینات ،سلطانی علیا و سمک نهبندان وبنیاب درمیان بااجرای۳سایت از پوشش همراه برخوردار شدند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بیش از 100 مجوز مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی شهرستان بیرجند صادر شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها