۷۴ روستای زیرکوه از اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه ۷۴ روستا در بخش زیرکوه از اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند ، گفت: حدود ۷۰ درصد از روستاهای زیرکوه به نسل پیشرفته اینترنت متصل نیستند.

به گزارش “پیام خاوران “، محمدحسین عربشاهی اظهار داشت: اینترنت پرسرعت یکی از خواسته های مهم مردم خراسان جنوبی در حوزه روستاها با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس و استفاده از شبکه شاد باید حوزه اینترنت به خصوص در روستاها برای جوانان و نوجوانان تقویت شود.

 

بیشتر بخوانید

بیش از ۴ میلیارد تومان برای مرمت قنوات زیرکوه هزینه می‌شود

برق رسانی به مناطق عشایری زیرکوه نیازمند اعتبار است

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در دوران شیوع ویروس کرونا توجه به فناوری های جدید است، افزود: در این راستا باید به سمت و سوی تقویت شبکه های اینترنتی در کشور حرکت کرد تا از مزایای این بستر به خوبی استفاده شود.

عربشاهی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد از روستاهای زیرکوه به نسل پیشرفته اینترنت متصل نیستند، ادامه داد: مردم این روستاها از اینترنت ضعیف استفاده می کنند و این موضوع برای دانش آموزان این روستاها به معضلی تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مقرر شده است که تا پایان سال جاری ۷۴ روستای بخش زیرکوه از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند و اگر این موضوع محقق شود دانش آموزان برای استفاده از شبکه شاد مشکلی نخواهند داشت.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

فرماندار زیرکوه در پایان با بیان اینکه برخی از مناطق روستایی این شهرستان جمعیت دانش آموزی اندکی دارند، گفت: در این مدارس کلاس آموزشی و امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید   صدور پروانه های ساختمانی مسکن ملی با تخفیف ۳۰ درصدی در فردوس

منبع: شبستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها