واگذاری ۱۲ محدوده معدنی خراسان جنوبی از طریق مزایده عمومی

۱۲ محدوده معدنی دارای پروانه اکتشاف در خراسان جنوبی از طریق مزایده به متقاضیان دارای شرایط لازم واگذار می‌شود.

به گزارش“پیام خاوران “، عباس جرجانی اظهار داشت: این مزایده از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ آغاز شده و تا ساعت ۱۹ روز سه شنبه ۳۰ دی ماه ۹۹ ادامه دارد.

وی افزود: این محدوده‌ها شامل مواد معدنی گچ، سنگ تزئینی، آهن، پلی متال، خاک صنعتی، مس و مرمریت است که از طریق مزایده عمومی به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

زنجیره تولید منیزیت در خراسان جنوبی کامل می‌شود

جواهراتی که با قطار خام فروشی از کشور خارج می‌شود

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان در مزایده باید دارای گواهی صلاحیت توان فنی و مالی لازم برای انجام فعالیت‌های معدنی باشند، افزود: سرمایه گذاران باید برای ثبت نام در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

جرجانی بر لزوم مطالعه دقیق شرایط و اطلاعات مزایده از سوی متقاضیان تاکید و بیان کرد: کلیه شرایط و مراحل شرکت در مزایده، فرم‌های مربوطه و اطلاعات اولیه مورد نیاز متقاضیان در پورتال سازمان صمت خراسان جنوبی به آدرس www.khs.mimt.gov.ir و کانال سروش سازمان به آدرس sapp.ir/skimto۹۷ بارگذاری شده است.

وی گفت: انجام مزایده‌های معدنی و آزادسازی معادن و به دنبال آن ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری جدید در معادن و صنایع معدنی و همچنین تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی راکد و غیرفعال در سال جهش تولید از جمله اولویت‌های مهم سازمان صمت خراسان جنوبی است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی فعال درزمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها