۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در طرح مشاغل خانگی خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری تاکنون به۶۶طرح ۳۳ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال با پیش بینی اشتغال۴۱۲نفر تسهیلات پرداخت شده است .

به گزارش “پیام خاوران “، غلامرضا اشرفی اظهار داشت: طی این مدت۷۰ طرح مشاغل خانگی با اعتبار ۴۱میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

وی بااشاره به مجوزهای صادر شده در حوزه مشاغل خانگی در ماهه امسال افزود:از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۷۳۲ مجوز مستقل و ۴۴ مجوز پشتیبان حقیقی با تعداد افراد تحت پوشش ۳۶۵ صادر شده است.

 

بیشتر بخوانید

تثبیت ۳۴۸۰فرصت شغلی در خراسان جنوبی

تمدید طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح ۵ دستگاه اجرایی همکاری داشته اند تصریح کرد: بیشترین مجوز صادره مربوط به میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی به تعداد ۳۸۱ مجوز بوده است.

اشرفی بیان کرد: مشاغل خانگی ابزار مناسبی برای تقویت بنیه اقتصادی و افزایش سطح توانمندی های اجتماعی و فردی است که در سال ۸۹ قانون مشاغل خانگی به تصویب رسید.

وی بیان کرد: طرح مشاغل خانگی به عنوان یک طرح کمک معیشتی برای خانوارها مطرح بود ولی به گونه ای در این سال ها دنبال و اجرا شد که در حال حاضر مشاغل خانگی به عنوان مشاغلی پایدار مد نظر قرار گرفته اند و این امر نشان می دهد که این مشاغل جای خود را در حوزه اشتغال کشور باز کرده است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی گفت: وی با بیان اینکه هدف اصلی این طرح ایجاد اشتغال پایدار می باشد بیان کرد: پیش بینی اشتغال طرح ها پرداخت شده ۴۱۲ نفر است.

بیشتر بخوانید   قطع7ساعتي گاز مشتركين خیابانهای ظفر 18 و 20 شهرستان بیرجند

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها