بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در شهر قهستان برگزار شد

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:حاج قاسم وحدت و همدلی را نه فقط در ایران ،بلکه در جهان اسلام به وجود آورد و این از تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی این شهید بزرگوار بود.

به گزارش“پیام خاوران “، مراسم اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، خزاعی امام جمعه درمیان،خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور بخش قهستان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در حسینیه ابوالفضلی قهستان برگزار شد.

سرهنگ هزاری در این مراسم با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست، شهید سلیمانی را مظهر ایستادگی،مقاومت،وفاداری و ولایتمداری دانست و گفت:حاج قاسم وحدت و همدلی را نه فقط در ایران ،بلکه در جهان اسلام به وجود آورد و این از تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی این شهید بزرگوار بود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

وی در ادامه افزود:حاج قاسم و رزمندگان مدافع حرم با ایستادگی و مقاومت خود عزت و کرامت را به ایران و جهان اسلام هدیه کردند و عملکرد رزمندگان جبهه مقاومت باعث شد،داعشی که دشمنان اسلام ادعا می کردند سالهای سال ماندگار خواهد شد،به لطف خداوند و تلاش این عزیزان نابود شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هویت گذاری دام گامی برای مبارزه با قاچاق دام

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها