مراجعه ۲۳ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی خراسان جنوبی

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از مراجعه ۲۳ هزار و ۶۳۰ ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ،مهدی گرجی در گفتگو با رسانه های گروهی استان با اشاره به فعالیت چهار مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین در استان اظهار کرد: تعداد ۲۳ هزار و ۶۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در ۹ ماهه نخست امسال به این مراکز مراجعه کرده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: از تعداد دستگاه های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان تعداد ۱۳ هزار و ۸۸۸ دستگاه خودرو توانسته اند در مرحله اول گواهی معاینه فنی را دریافت کنند ضمن اینکه تعداد چهار هزار و ۷۱ خودرو نیز پس از رفع عیوب و نواقص موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شدند.

 

بیشتر بخوانید 

تخفیف ۳۰ درصدی مراکز معاینه فنی خودرو

شاغلین حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی تسهیلات دریافت می کنند

وی ادامه داد : تعداد پنج هزار و ۶۷۱ خودرو در آزمون معاینه فنی موفق به اخذ گواهی معاینه فنی نشده اند که در این راستا با توجه به بررسی های صورت گرفته بر اساس شاخص تعداد آزمون گرفته شده به تعداد قبولی در مرحله اول استان خراسان جنوبی با یک رتبه صعود از جایگاه چهارم کشوری به اخذ رتبه سوم کشوری ارتقاء پیدا کرده است.

گرجی بازدید مستمر از مراکز معاینه فنی خودرو با مشارکت نمایندگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، پلیس راهور، استانداری و محیط زیست و به منظور کنترل و نظارت ناوگان حمل ونقل جاده ای کالا و مسافر از دیگر اقدامات این اداره کل در مدت مذکور عنوان کرد.

بیشتر بخوانید   سهم ۵۵ درصدی موتورسواران از تصادفات منجر به فوت در خراسان جنوبی

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

وی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها نظارت بر دستگاه های کنترل تست دود، ترمز، لغزش و سرعت، چک کردن تاریخ های انقضاء کالیبراسیون دستگاهها و کنترل نحوه عملکرد آنها، بازدید از محوطه مرکز معاینه فنی و ارائه پیشنهادات جهت تسهیل جهت خدمت رسانی و توصیه بر رعایت اصول و پرتکلهای بهداشتی و استفاده از تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده با توجه به اهمیت موضوع بیماری کرونا، همچنین بازدید از ورودی و خروجی های و نحوه عملکرد، تخلفات و … مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین نیز انجام می پذیرد.

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها