۲۷۰ تن روغن مایع و جامد در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود

معاون سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۹ هزار تن کالای اساسی در ۹ ماه گذشته در استان گفت: ۲۷۰ تن روغن مایع و جامد در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران “ الیاس جویبان اظهار کرد: آنفلوانزای حاد پرندگان که متأسفانه برخی از واحدهای تولیدی مرغ تخم‌گذار استان را گرفتار کرد، تأثیری در میزان توزیع تخم مرغ در بازار نداشته و خوشبختانه کمبودی در این حوزه نداشته‌ایم.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در حال حاضر تخم مرغ با قیمت کیلویی ۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود و میزان توزیع نیز بسته به نیاز بازار و درخواست‌ها از ۱۵ تن تا ۲۵ تن متفاوت است.

جویبان در با اشاره به اینکه در حال حاضر در خراسان‌جنوبی گاه گوشت مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌شود، ادامه‌داد: در فروشگاه‌های عرضه مستقیم خراسان‌جنوبی گوشت مرغ با قیمت کیلویی ۲۰ هزار و ۲۳۰ تومان به فروش می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید 

معاون سازمان صمت: روغن خوراکی مورد نیاز در خراسان جنوبی موجود است

۲۱۰۰ شغل در حوزه اصناف خراسان‌جنوبی ایجاد شد

 

وی ادامه‌داد: در مورد محصول روغن نیز که شهروندان خراسان‌جنوبی چندی پیش نسبت به کمبود آن در بازار گلایه‌هایی داشتند در حال حاضر روغن توسط شرکت‌های پخش در فروشگاه‌ها در حال توزیع است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان سمت خراسان‌جنوبی با اشاره به سهمیه ۲۷۰ تنی روغن مایع و جامد برای خراسان‌جنوبی گفت: این سهمیه در حال حمل به استان است و در هفته جاری در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی توزیع خواهد شد.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

جویبان یادآور شد: همچنین در ۹ ماه گذشته حدود ۹ هزار تن انواع کالای اساسی با هدف تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی توزیع شد.

بیشتر بخوانید   صدور ۳۷۹ مجوز پروانه تأسیس گلخانه در خراسان‌جنوبی

منبع:مهر

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها