اعلام سقف تسهیلات کارا برای فعالیت های هنری و سینمایی

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات کارا تا پایان دی ماه، به معرفی رسته های شغلی هنری و سینمایی و سقف این تسهیلات پرداخت.

به گزارش “پیام خاوران” ، سید علی زمزم با بیان این که تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده  با نرخ سود ۱۲ درصد و اقساط ۲۴ ماهه پرداخت می‌شوند ، اضافه کرد: دوره تنفس بازپرداخت اقساط تا اول خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.

وی سقف تسهیلات برای تماشاخانه های تئاتر ۱۵۰ میلیون تومان، گروه های تئاتر ثبت شده ۱۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه‏‌های آزاد هنری درجه یک تا سه ۱۳۰ میلیون تومان، استودیوهای صدابرداری و شرکت‏‌ها و موسسات تهیه تولید و تکثیر آثار صوتی ۱۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید 

اختصاص ۵.۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به هنرمندان خراسان‌جنوبی

مهر سرخ ؛ پویش اهدای خون هنرمندان خراسان جنوبی همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که سقف تسهیلات برای گروه‌‏های موسیقی (با ۵ عضو و بیشتر از ۵ عضو) ، گالری‏‌های تجسمی (با متراژ ۸۰ متر و بالاتر از ۸۰ متر) و خانه‏‌های مد درجه یکتا سه، کانون‏های سرگرمی‏‌های نمایشی ۱۰۰ میلیون تومان است ، خاطرنشان کرد:  به موسسه‏‌های هنری شاخص و برتر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

زمزم با تاکید بر این که درجه و رتبه آموزشگاه های آزاد هنری ، خانه های مد و موسسات هنری تک منظوره ، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد تعیین می شوند، ادامه داد: مراکز و موسسات هنری با اعتبار دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، انجمن ها، موسسات و گروه هایی مه در طول ۲ سال اخیر فاقد قعالیت ثبت شده بودند، مشمول این تسهیلات نخواهند شد.

بیشتر بخوانید   جشن پویش سبز گازرسانی در خراسان جنوبی برگزار می شود

وی به سقف تسهیلات تعریف شده برای فعالیت ها و مشاغل سینمایی و سمعی اشاره کرد و افزود: به سالن سینما و تهیه‌‏کنندگان فیلم ۳۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه های آزاد سینمایی ۱۵۰ میلیون تومان و به مؤسسات تولید ابزار و تجهیزات سینمایی ۵۰۰ میلیون تومان اعطا می شود.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبییادآور شد: به کسب و کارهای سینمایی (تدوین­گران، صدابرداران، فیلمبرداران، عکاسان و…) ۲۰۰ میلیون تومان، مراکز پشتیبانی فنی ۱۰۰ میلیون تومان و موسسات سینمایی ۱۰۲ میلیون تومان تسهیلات تعلق می گیرد.

شایان ذکر است  وثایق و تضامین این تسهیلات مطابق جدول زیر تعیین می شود:

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها