اخبارکوتاه شهرستان‌های خراسان جنوبی || ۲۰تیرماه۱۴۰۰

گروه شهرستانهای پایگاه خبری” پیام خاوران”درراستای رسالت خبری و اطلاع رسانی خودگزیده اخبارکوتاه شهرستانها، بخشها و دهستانهای تابعه را دربخشهای سیاسی ،فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی،شهری و… منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران “ اقدامات متعدد در سطح شهرستان استان خراسان جنوبی صورت گرفته که در قالب اخبار کوتاه منتشر می شود.

روابط عمومی ادارات ونهادهای در شهرستانها می توانند اخبار وگزارشات خود را از طریق پیام رسان تلگرام یا سروش به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ تحریریه شهرستانهای” پیام خاوران “ ارسال نمایند.

 

نهبندان |  فرماندار نهبندان:لزوم پای کار آمدن همه دستگاه ها برای ارتقاء فرهنگ عمومی

مجید بیکی فرماندار نهبندان در جلسه “شورای فرهنگ عمومی نهبندان” گفت: فرهنگ سازی و آموزش روش های صحیح برای فرهنگ پذیری مصرف انرژی از الزامات اصلاح الگوی مصرف است.

فرماندار نهبندان در ادامه گفت: برای مدیریت مصرف برق باید تمامی دستگاه های پای کار بیایند و با ایجاد برنامه فرهنگی مناسب مدیریت مصرف آب و برق را کنترل کنند.

وی با اشاره بر لزوم مدیریت مصرف برق در شهرستان افزود: در این خصوص باید تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری و فرهنگ سازی کنند.

بیکی با بیان اینکه بخشی از فرهنگ جامعه در کلاس های درس و دانشگاه ساخته می شود گفت: باید این اهتمام به وجود آید که یک دانش آموز علاوه بر یادگیری مطالب درسی، یک سری موضوعات اجتماعی رو هم یاد داشته باشد.

فرماندار نهبندان عنوان کرد: در حوزه فرهنگ باید از انجام کارهای سطحی پرهیز و بر کارهای اساسی تاکید و اگر فرهنگ عمومی ایجاد شود، بسیاری از دغدغه ها برطرف خواهد شد.

 

فردوس | کل اعتبار مصوب به شهرستان فردوس در سال ۹۹ را ۳۳ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان 

در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فردوس که با حضور حلاج مقدم فرماندارشهرستان، تقی زاده، دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان و نماینده سازمان‌مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد پروژه های تعریف شده برای دستگاه های اجرایی و اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ها در سال ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   مشکلات کشاورزان خراسان جنوبی انگشت شمار نیست/ گفتار درمانی مشکلی از کشاورزان را برطرف نمی‌کند

تقی زاده کل اعتبار مصوب به شهرستان در سال ۹۹ را ۳۳ میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان اعلام کرد و افزود حدود ۶۰ درصد این مبلغ تخصیص یافته که رقم قابل ملاحظه بود.

وی افزود: سهم فردوس از اعتبارات تملک دارایی استان ۷% و از محل اعتبارات توازن ۶.۵۶% ابلاغ شده که امیدواریم در اعتباراتی که بعداً نیز به استان ابلاغ شود، سهم فردوس نیز دیده شود.

وی اعتبار اولیه شهرستان در سال جاری را بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دانست که از این میزان ۵ میلیارد و ۴۵۸ میلیون تومان تملک دارایی، ۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از ۳ درصد نفت و ۱۵ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان اعتبار توازن استانی است.

 

خوسف | ورودی شهر ماژان با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به زودی به پایان می رسد

فرماندار شهرستان خوسف با منتخبین شوراهای اسلامی شهر ماژان دیدار و گفتگو کردند.

محمد علی آخوندی در این دیدار بر پیگیری تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری ماژان از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور تاکید کرد.

وی بر ایجاد زیرساخت های شهری در ماژان تاکید کرد و افزود: نگاه ویژه ای به این شهر جدیدالتاسیس معطوف شده است.

فرماندار شهرستان خوسف اظهار داشت: ورودی شهر ماژان با اعتباری نزدیک به ده میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید که این پروژه یکی از پروژه های مهم در سطح شهرستان می باشد.

وی اظهار داشت: ایجاد مجتمع اداری در شهر ماژان مورد انتظار است و از هم اکنون این موضوع باید پیگیری شود.

فرماندار خوسف بر تعامل ، همکاری و پیگیری های موضوعات به صورت هماهنگ و مشترک بین همه اعضای شورای اسلامی ،مردم و مسئولین تاکید کرد و خاطر نشان ساخت با همکاری همه به زودی بسیاری از مشکلات مرکز بخش مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید   گلایه شهروندان از نرخ‌های متفاوت کرایه تاکسی در شهر بیرجند/ رانندگان: قیمت قطعات خودروبالا است

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی که میشود دستگاه های اداری مورد نیاز به صورت هفتگی با حضور در شهر ماژان به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

پربازدید ترین خبرها